Hoi allemaal, ben dus bij de DA geweest. Het is gelukkig niet zo ernstig als verwacht, hij heeft een graad koorts (39.5) en daardoor at hij dus niet enzo. Antibioticakuur en koortsremmers gekregen en hij moet er wel bovenop komen...
De mijne ook niet, maar goed. prikken prima, maar zal toch ook eten in moeten. Als je geluk hebt knapt ie van de ontstekingsremmers dusdanig op dat hij wel wat meer gaat eten.
Mijn kat is al heel wat levendiger nu! Nog niet egt gegeten, maar ziet er stukken beter uit! Vanavond gaan we hem weer wat eten voor te schotelen, en hoop dat die het ditmaal opeet! Maar hij ziet er in elk geval al een stuk beter uit en leeft gewoon weer
waarom is de dierenarts vreemd? Hij zei als hij na anderhalve dag nog niet een moet je terugkomen...
Maar dat is gelukkig niet meer nodig, betrapte hem net op eten hij heeft een heel bakje brokjes op! Die spuit die hij heeft gekregen heeft dus goed zijn werk gedaan!
Ja, het gaat nu weer super met hem! Hij heeft vandaag lekker veel gegeten, meer als normaal en gedraagt zich weer egt als Figaro Alleen nu heeft mijn andere poes gisteravond weer iets gehad, ze was heeeeel gespannen, neurotisch en angstig en heeft 3 x overgegeven. Ze wou alleen in de hoek van mijn bed liggen (waar ze normaal nooit ligt) en niet op haar schapenbondje op de grond ofzo ze was egt heeeeel raar.... Nooit zo gespannen mee gemaakt... Ik heb toen uiteindelijk dat schapenbondje met een handoek erop neergelegt in de hoek van mijn bed (handoek omdat ik bang was dat ze weer moest kotsen) en toen bleef ze daar (gespannen) liggen. De volgende ochtend was ze weer rustig etc, egt heel raar. Ben benieuwd hoe ze vanavond is, hopelijk niet hetzelfde want ze heeft me wakker gehouden tot 2 uur terwijl ik vanmorgen een presentatie had...
pas wel op dat hij nou niet teveel eet en gaat verstoppen misschien heeft je andere poes wel een klein epileptisch aanvalletje gehad of is ze ergens heel erg van geschrokken? hou dr maar goed in de gaten de komende dagen.
Haha ja dat zal niet gebeuren, we geven hem telkens kleine beetjes, dus niet veel tegelijk. Over Pukkie, ik weet niet hoe epeleptische aanvallen er bij een kat uitzien? Ik vond haar in elk geval heeeeeeeel raar. Het is van zichzelf een erg druk beest, en ze doet alles om mijn aandacht te hebben , maar daarbij is ze ook angstig. En normaal als ik er ben is ze dat nooit, maar gister was ze egt heeel raar, ze kan niet ergens van geschokken zijn (denk ik) gezien ze niet naar buiten mag vanwege haar pootje, die 10 april dus weer moet worden geopereerd.