Gelukkig maar dat je poes er boven op is gekomen zonder kleerscheuren en de kittens dr niets aan over hebben gehouden zal wel even schrikken zijn geweest!
Ik ken dat niet he, verkoudheid bij een kat, alleen dus niesziekte maar het kan dus wel degelijk
Mn ouwe Simba van 16 heeft niet eens een graantje meegepakt en die ligt naast haar terwijl zij alle baccillen over hem heen sproeit.
Doe je niets aan, kan ze slecht scheiden, en als het komt kotm het toch wel.
Updatje; heb nu fluimicil omdat ze niet meer nieste alleen vol met snot zat, dat is een slijmoplosser.
En die werkt!!! Ze heeft vanmiddag een poging gedaan tot wassen (Was een paar likken maar het idee is er) heeft vanmorgen voor het eerst een paar brokjes gegeten en dat na het dwangvoeren
en kijkt weer wat fitter om dr heen. Wel ademt ze nog door haar bekje, ze zit gewoon vol snot.
Ik heb het idee dat we heel voorzichtig de goede kant uitgaan. We zijn er nog niet, dwangvoeren ga ik van uit dat ik nog wel een week zoet mee ben.
Maar ze houdt alles binnen en is niet meer zo akelig suf en depressief als ik haar de afgelopen dagen heb gezien.