http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Ar ... 2_Full.jpg
*ik heb er even een linkje van gemaakt voor je

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
spatter schreef:de meeste van mijn honden komen uit asiels en volwassen bij mij dus die hebben van alles meegemaakt
ik zoek ze uit op karakter maar dat wil niet zeggen dat ze geen verleden met zich meedragen, het zijn immers de afdankertjes van iemand anders die ze niet goed genoeg vond
gelukkig zijn ze na een jaar of 2 de ellende wel redelijk vergeten en durven ze weer te zijn wie ze zijn
Judith_M schreef:Volgens mij is TS 16. Ik wilde me niet in de discussie mengen maar TS geeft zelf gewoon steeds verkeerde informatie, ik denk dat mensen daarover struikelen. Ze koopt een "Chihuahua" in Tsjechie, die zelfs door dierenartsen enz. een chi genoemd wordt. En -opeens- blijkt het een zeldzamer Russian Toy te zijn.
Klijntjuh schreef:Waarom dan wel de russian toy aannemen als ras, als je zelfs eerst dacht dat het een chihuahua isIk vind het prima hoor, Maar dan weet je iniedergeval dat er meer hondjes of kruisingen zijn die er op lijken
dat je niet ineens schrikt dat de fokkers die de groeiende pup nu nog als RT zien,
het straks ontkennen, omdat ze toch ineens niet meer zo lijkt..
En ik weet de afkomst van mijn hondjes en ze komen niet uit een markt in tjechieMaar als mensen mijn chihuahua's 'stamboomloze bastaardjes' vinden, dan mag dat van mij! No problemo..