Chiqa schreef:kynshiri schreef:alsjeblieft hoor... wat zijn we weer verdraagzaam... boehoe kattenpootjes op mijn sjieke autoik heef je gelijk dat je je kat hier niet voor gaat binnenhouden. Auto's mogen vuil worden hoor... in de winter wordt hij 10 000 keer vuiler van al dat strooizout...
Er zijn mensen die een knappe auto willen rijden, is dat toegestaan dat zij liever niet wensen dat deze door kattepoten worden beschadigd? Ik dacht het wel. Als ik hier een auto van een halve ton voor de deur heb staan wens ik daar geen katten op.
Hoe ik dit aanpak? Loop er met een emmer water heen, pak de kat voorzichtig van mn auto af en douw hem dan even in de emmer water. Die katten doen het een keer, daarna zie ik ze niet meer in de buurt van de auto.
Ik wens ook geen krassen en ellende op mn auto, sorrie dat ik er wel zuinig op ben en niet in een oude kar rond wil rijden
Snap niet zo goed waarom je eerst die kat van je auto afhaalt, of mag je auto ook niet nat worden? Naar mijn weten is een kat in een emmer onder dompelen dierenmishandeling,bovendien zit ook jij aan iemand anders eigendom, al kost die auto miljoenen een kat kan voor mensen ook een behoorlijke waarde hebben. Moeten we dan ook maar alle vogels uit de lucht schieten omdat ze altijd zo nodig op auto's moeten richten, vogelpoep is immers ook funest voor je lak
Ik snap best dat het heel vervelend is als zo'n beest schade aanbrengt maar vind krassen altijd nog minder erg als de flinke deuk in mijn auto en ik niet weet wie de boosdoener is.Krassen krijg je toch wel op je auto, denk aan steenslag,zand,sleutels en tja ik heb ook een vrij nieuwe auto maar in mijn ogen is het gewoon een gebruiksvoorwerp en zal ik niet wakker liggen van een krasje.
Ik zie het al voor me dat ik mijn auto de hele dag moet bewaken omdat ik absoluut niet wil dat ie op een oude kar gaat lijken, kan ik 'm beter in de showroom laten staan.
In het geval van de TS, er is al een oplossing lijkt mij...de garage, zo'n doek lijkt mij nogal omslachtig elke dag weer.