IndianLady schreef:Maartje1990 schreef:als iemand binnen nu en heel snel trouwens een tip heeft hoe 't beste mee te nemen graag anders hou ik 'm gewoon vast
Ben blij dat het arme beestje verder lijden bepsaard is gebelven. Sorry, maar je post echt hele domme dingen. Van een keertje iets minder voeren gaan ze niet dood en hoe een halfdood hamstertje vervoeren in de auto? Echtik kan er met mn hoofd niet bij. Wat zal jij veel om je beestje gegeven hebben
nou toevallig had ik de hoop dat er misschien íemand op bokt was die misschien een bepaalde tip had waardoor die gewoon al opknapte waarvoor een DA niet nodig was. Weet ik veel, en ja toevallig gaf ik wel om 't beestje hoor ook al was 't 'maar' een hamster (niet in mijn ogen hoor) daarom ging ik hier júist om tips vragen in de hoop dat iemand 1 2 3 iets wist oid omdat die wellicht iets soortgelijks had meegemaakt. En in mijn 'ik weet even niet wat ik nu 't beste kan doen' heb ik wellicht in jouw ogen domme dingen gezegt. Maar goed dat terzijde de hamster is ondertussen dood en diegene die althans nog geprobeert hebben mij tips te geven in een poging mij te helpen daarvoor mijn dank en diegene die 't alleen nodig vonden om te zeggen dat ik domme dingen zeg etc. Nouja jullie probleem...