he, ik doe dit ook met onze hond (moeder: golden retriever, vader: Rottweiler X herder) heeft de grote van een golden retriever ongeveer.... deze heeft als hoogste ooit 104 cm gesprongen. hij vind het ook helemaal geweldig, verspringen is trouwens ook altijd leuk!:P
ik zou het alleen ook niet op de stenen doen. wij hebben gelukkig de luxe van een tuin met gras waar ik een klein parcourtje uit kan zetten (ong. 7 sprongetjes) maar ik zou er iid tuinkussens/dekens of iets onder leggen;)
Verspringen vind m'n hond niet zo leuk. Kan ze wel goed hoor .
Ik heb nu hindernisjes gekocht die je in de grond kan steken. Dus ik ga nu telkens naar een veldje als ik haar wil laten springen. En tussen de stenen passen ze niet . Dus kan haar niet meer op stenen laten springen .
Super dat je hindernisjes hebt gehaald! Kun je lekker door blijven oefenen Ze springt wel hoog hoor, die van ons wil niet springen, zelfs de opstaande rand van de mand (20cm ofzo) valt ze half struikelend uit. Enkel als haar eten wordt geserveerd wil ze zo snel mogelijk er uit komen
WhySoWhite
Geplaatst: 04-05-09 22:29
leuke hond! zit er niet herder door?
onze hond is al moe voor die een hindernis heeft gezien
Ik vind dit ook echt wel een rare kruising, maar wel een leuk en lief dier uitgekomen. De buren hebben een nog raardere kruising. Er zit in: Husky, schapendoes, collie, herder en labrador. Hahaha. Pupje van onze hond.
Nieeenkeee
Geplaatst: 10-05-09 17:58
haha wat een geweldig beestje.
Rosa__
Geplaatst: 10-05-09 17:58
Haha, erg leuk. Stoer beestje en hij kan erg mooi springen.