Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
#Ymke# schreef:Wildwings, we hebben eerder naar oplossingen gezocht voor de honden (we hebben niet voor niets ons huis te koop gezet toen en rondgebeld voor uitlaatservice etc). Toen was zelfs het probleem van het plassen nog niet aanwezig, dat is iets van de laatste maanden. De honden zitten op een groter oppervlakte dan mening andere hond (een bench is veel kleiner). De keuken is echt wel groot! Snap daarom sommige reacties niet. Hoe zit het dan met de honden die s'nachts in een bench moeten. Dan praten we over dezelfde tijd alleen op een kleiner oppervlak.
. We hebben achterin de tuin een soort muur en misschien dat ik daarlangs iets kan zetten, daar is ook een stuk betegeld en kan ik makkelijk een gat naar de garage maken
. Dat is dan een stuk van een meter of 8 lang en ik denk een meter of 4 breed. (excl binnen).joyce83 schreef:Ik begrijp het idd dat het wat lang heeft geduurd voordat er een oplossing gevonden is. Tja misschien had dit topic eerder geplaatst moeten worden dat klopt.
Hopenlijk klikt het en kunnen ze lekker wandelen. Fijn dat je wel oplossingen hebt aangedragen gekregen.
heee, wat een ingeving) Het is toch achterlijk dat mensen hun hond zo lang alleen houden. Ja, van jou ook, Danielle.. Enkeltje dierenarts? Enkeltje nieuwe eigenaar als jij zo over je dieren denkt? Alsof het een stoel is die je even de hele dag thuis kan laten staan en die je alleen rond etenstijd gebruikt, en die verder geen behoeftes heeft. 
) ...wings verwoord het mooi in mijn ogen. En ik lees ook iemand die al twee keer heeft gemeld kenneldelen te hebben, ik heb hierop geen reactie gezien (zou via pb gegaan kunnen zijn natuurlijk). Dat er niet eerder is gedacht aan een buitenkennel vind ik eigenlijk best kortzichtig, want dat is natuurlijk de enige reden, de dieren moeten eruit. Ik betwijfel of je ze wel weer helemaal zindelijk zult krijgen, ze hebben zich het poepen en plassen in de keuken fijn aangeleerd. En dat kan geen mens ze kwalijk nemen.........