Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sunny_l0ve schreef:Ik vind het op zich niet erg om te zien hoe ze hun prooi pakken. Is eigenlijk wel fascinerend. Alleen dat veel slangen er zo lang over doen omdat ze nog geen honger hebben vind ik erg. Dan zit zo'n rat/muis/hamster helemaal in de stress in dat hok en die slang gaat er elke keer langs. Echt verschrikkelijk!
Nimber schreef:Prachtig prachtig! Het is dat ik oorlog krijg als ik ooit aan een slang zou beginnen maar het is wel een beetje een meisjesdroom dit.
Anniiekk schreef:Wauw! Ze zijn leuk!
Die laatste lijkt zo kwetsbaar & breekbaar als je in zijn mond kijkt...Beetje rare opmerking van mij, maar dat was het eerste wat ik dacht bij het zien van die foto.
Maar ik begrijp maar al te goed dat die slang niet zo kwetsbaar is hoor, dus weet niet bang dat ik daar bij in de buurt kom.-tenzij ik dood wil ofzo.
Shauni schreef:smurffie schreef:Ben je nou nooit bang dat dr een ontsnapt?
Idd en je dan vermoord
Sorry teveel tv gekeken.. Ik vind ze werkelijk prachtig om zo te zien maar nee niet mijn hobby.
Maar alsnog zijn ze echt mooi!
Shauni schreef:ccathalijne schreef:Ik vind het zielig, slangen horen niet in huis
Nouja! Vogels dan ook niet.. Geen enkel dier dan!
ccathalijne schreef:Shauni schreef:waarom? Je weet niet hoe groot hun terarium is? En mischien mogen die ook wel los lopen.
Een slang los in de woonkamer, ja dat bootst wel degelijk zijn natuur na... not
ccathalijne schreef:Ik vind het zielig, slangen horen niet in huis
onley schreef:ccathalijne schreef:Ik vind het zielig, slangen horen niet in huis
en de pony's die op stal staan horen zeker wel daar
of indd de vogels in huis
of de vissen in een bakje![]()
mijn dieren komen hier niks te kort en je kunt er niet over oordelen zoalng je niet weet
wat hun behoeftes zijn en wat ze nodig hebben, om zich lekker thuis te voelen
het zijn geen knuffel dieren en ook geen dieren waar ik mee op schoot ga zitten
ik ga er ook niet mee wandelen zoals al veel reptielenhouders doen.
ze weten niet beter net als die pony's in de stal of die vogel in de kooi.