Kattenharen, overal! Argh!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Kattenharen, overal! Argh!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 03:36

ik doe hetzelfde als ikdoemaarwat (die toch iets doelgerichter is dan de naam doet vermoeden :') ): thuiskomen, meteen kleren uit en de kast inhangen, kast dicht, pyama aan of oude training en dan pas op de bank gaan zitten en zo.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 03:39

poes schreef:
(die toch iets doelgerichter is dan de naam doet vermoeden :')

:')

overigens hang ik de kleding dan niet in de kast maar voor het raam ;)
scheelt ook heel veel als ze in "fresh air" hangen :j
(slaapkamerraam staat 24/7 op een kier)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 09:14

GamblersCup schreef:
Als je nou niks zinnigs te melden hebt, blijf hier dan weg. .

:x

Jeetje wat een rotopmerking.

Hier zijn alleen maar mensen die willen helpen, en dan reageer jij zo?
Sorry hoor maar dat vind ik behoorlijk asociaal.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:53

thanks CM maar ik kan zelf ook heel goed van me af bijten ;)

GamblersCup schreef:
cissy schreef:
ja zeg, wel katten willen maar te lui zijn om er wat voor te willen doen, dan had je geen (witte) kat moeten nemen of je moet je kledingkeuze aanpassen als je er geen tijd voor wilt vrij maken }> . Er zijn genoeg opties gegeven, het enige wat overblijft is een butler zoeken die het voor je doet.

Als je nou niks zinnigs te melden hebt, blijf hier dan weg.
Zoals je in mijn beginpost hebt kunnen lezen heb ik al jullie tips al uitgeprobeerd en werkt het niet goed en vraag ik dus om een tip om dit soort rollers etc. niet te hoeven gebruiken, maar iets dat helpt vóór dat je je kleding uit de droger haalt. Als jij dan alleen maar bovenstaande kunt schrijven, dan heb je dus niet goed gelezen.
En zoals jarco ook schrijft: een écht bruikbare tip is er nog niet gegeven.

ik heb niet alleen maar bovenstaande geschreven, jij kunt ook niet goed lezen blijkbaar..... maar ben het met je eens, ik kan niks zinnigs schrijven :D

heb er nog 1 voor je, eerder opstaan s´ochtends om je kleding af te stoffen! }:)
katten = haren! geen ontkomen aan....

misschien kun je een uitvinder vragen om een tip en dan gelijk in de markt zetten voor alle andere kattenmensen, kun je nog geld verdienen ook!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:41

Volgens mij zijn alle tips al gegeven. Dat er volgens TS 'niets nuttigs' bij zit, heeft meer te maken met het feit dat DE oplossing niet gevonden is.

Zodra ik de oplossing heb, dan zal ik er patent op aanvragen en vervolgens hier posten. Padvinderserewoord.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:44

Bij aankoop van kleren kijken naar het soort materiaal. Met name wol en nog wat andere stoffen zijn gewoon kansloos als je huisdieren hebt.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 02:22

Op mijn jeans valt het ook reuze mee, daar hangt wel eens een verdwaalde haar aan, maar niet echt schokkend. Mijn stoffen broeken daarentegen, dat zijn haar-magneten!
Shirts trouwens ook, alles zit onder. Volgens mij neemt het ene kledingstuk het ook nog even lekker over van een ander kledingstuk in de droger. Die filter zit altijd helemaal vol met haren. Ik ga de droger eens twee keer laten draaien, misschien helpt dat nog een stuk.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 09:39

GamblersCup schreef:
Op mijn jeans valt het ook reuze mee, daar hangt wel eens een verdwaalde haar aan, maar niet echt schokkend. Mijn stoffen broeken daarentegen, dat zijn haar-magneten!
Shirts trouwens ook, alles zit onder. Volgens mij neemt het ene kledingstuk het ook nog even lekker over van een ander kledingstuk in de droger. Die filter zit altijd helemaal vol met haren. Ik ga de droger eens twee keer laten draaien, misschien helpt dat nog een stuk.

om je droger een beetje haarvrij te krijgen
gooi er wat microvezel doeken in...die dingen pakken alles aan (zwaan kleef aan) en laten heel moeilijk los
en uiteraard de filters eens goed reinigen

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 09:53

arrrrg ja ik ken het!!

Ik heb 2 katten 1 daarvan zit heel snel in dikke vacht zodra het een beetje koud word dan is ze 3x zo dik lijkt echt een dikke vette huiskat!!haha
de andere ligt altijd maar op bed te stinken! en die verhaard vreselijk! het nadeel is dat wij 's nachts haren ligeen te happen bah! ik verschoon 2x per week mijn bed, kam de katten regelmatig, stofzuig elke dag anders krijg ik hier van die wolkjes over de vloer en heb een kleintje van 1,5 rondlopen/kruipen.
kat uit de slaapkamer is geen optie want die jankt dan de heleboel bij elkaar. die gaat echt janken bij de deur!!
verder heb ik ook zon plakrol maar ja je krijgt echt nietalles weg!

ach ja je moet het maar ervoor over hebben he als je katten neemt :o

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 15:01

Tuurlijk moet je het er voor over hebben, anders niet aan katten beginnen. En ik zal ze er zeker niet de deur voor uit doen, mijn kindjes. Maar misschien is er toch een nieuw trucje ofzo, om het wat te minderen. :)