Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GamblersCup schreef:cissy schreef:ja zeg, wel katten willen maar te lui zijn om er wat voor te willen doen, dan had je geen (witte) kat moeten nemen of je moet je kledingkeuze aanpassen als je er geen tijd voor wilt vrij maken. Er zijn genoeg opties gegeven, het enige wat overblijft is een butler zoeken die het voor je doet.
Als je nou niks zinnigs te melden hebt, blijf hier dan weg.
Zoals je in mijn beginpost hebt kunnen lezen heb ik al jullie tips al uitgeprobeerd en werkt het niet goed en vraag ik dus om een tip om dit soort rollers etc. niet te hoeven gebruiken, maar iets dat helpt vóór dat je je kleding uit de droger haalt. Als jij dan alleen maar bovenstaande kunt schrijven, dan heb je dus niet goed gelezen.
En zoals jarco ook schrijft: een écht bruikbare tip is er nog niet gegeven.
GamblersCup schreef:Op mijn jeans valt het ook reuze mee, daar hangt wel eens een verdwaalde haar aan, maar niet echt schokkend. Mijn stoffen broeken daarentegen, dat zijn haar-magneten!
Shirts trouwens ook, alles zit onder. Volgens mij neemt het ene kledingstuk het ook nog even lekker over van een ander kledingstuk in de droger. Die filter zit altijd helemaal vol met haren. Ik ga de droger eens twee keer laten draaien, misschien helpt dat nog een stuk.