Kat eet kaas van mijn brood

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:40

Sappos schreef:
Whaha ja toetjes enzo zijn ook lekker, net als chips en alles waar melk inzit. Onze poes krijgt elke ochtend een stukje kaas en daar gaat ze echt voor klaarzitten :+:

Hier ook zo'n monster! Heb hem vorig jaar uit het asiel gehaald en hij eet alles behalve kattenvoer! Hij lust alleen hypo allergene brokjes en die blijven er dan ook netjes in. Al het overige kattenvoer eet die met lange tanden en komt er vervolgens net zo hard weer uit.

Alles wat die verder jat (want hij krijgt dus alleen de hypo allergene brokjes) blijft er gewoon netjes in. Vorige week heeft die per ongeluk een gekookte aardappel weten te bemachtigen, netjes op gegeten, geen kruimeltje over!

Sassieja

Re: Kat eet kaas van mijn brood

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:44

Meeste vinden kaas erg lekker, maar geef het niet te vaak, zit veel zout in.

Egni

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:46

Moet je eens Hamka's proberen :D

Als die van mij de kaasschaaf hoort klinken staat hij al op het aanrecht hoor!

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:47

haha die van mij lust het echt niet.. die wil alleen maar een lekkere plak ham
en koude melk want al het lauw is geworden ho maar 8)7

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 12:44

Die van ons vinden je ineens heel leef als je worst op je brood doet. Heel irritant ook, want ze mogen bij ons dus geen eten jatten. Maar als je ze dan vervolgens een stukje geeft, kom je er helemaal niet meer vanaf :D

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 12:47

Jajaa, hier zijn ook 2 rare, bijna-allesetende katten :D Ze eten zowat alles. Groenten en aardappelen & chips & ... Ik denk dat ik nog wel even kan doorgaan zo!

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 14:04

Wat un leuke verhalen allemaal onze vorige katten waren ook knetter, (Willem deed een moord voor die schuddebuikjes (speculaasjes) op je brood, en de deur naar de keuken moet altijd dicht want ze lusten alles, alleen het fruit niet :P boter vinden ze lekker en Nolke (andere kat) kreeg op een af andere manier de keukendeur open waar net op het aanrecht nog een pan met spaghetti saus stond.. :P je raadt het al, meneer kieperde er in :+ en toen wij thuis kwamen zat de huiskamer helmaal onder de oranje kattenpootjes, en meneer op de bank helmaal oranje (in plaats van zwart/wit) (behalve zijn staart) van : Ik iets gedaan? Hoe kom je daarbij? :+ toch maar chinees gaan halen die avond :p En nu hebben we een katje Noortje, die is niet zo op eten maar is wel knetter, ze vind het heerlijk om van de kast boven op je schouder te gaan springen en dan vooral lekker met haar staart voor je ogen, waardoor je niet ziet waar je loopt, appeltaart lust ze btw wel :p en vlees natuurlijk maar de rest,,

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 15:40

*pakt kaasschaaf en kaasdoos*

He verdomd hier lusten ze het ook allebei!

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 15:42

aliealie schreef:
Die van ons is ook gek op kaas! Hij hoeft het geritsel bij de koelkast maar te horen en hij staat al paraat om een stukje te bemachtigen! :D

HHAHAHA herkenbaar! Thuis heb ik ook zo'n kaasgek

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 20:30

Onze kat is ook verslaafd aan kaas. Wanneer hij hoort dat het plastic eraf gehaald wordt staat ie al klaar om de kaas te vangen. :+