Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mindim schreef:Je kunt een hond niet uitleggen, dat ie in zijn luier mag plassen. Ze zal het misschien tot vervelens toe ophouden en janken. Verder nog de kans dat ze de luier afpeutert en dan maar hopen dat ze er niets van binnen krijgt.
Chiqa schreef:NonaWen schreef:Tsjah, bij kat die ik ooit tegen kwam kon het ook.. dus misschien dat het bij een hond ook een idee was
Een kat??? Die heeft toch een kattenbak???
Yamcha schreef:Zo'n kat zou ik persoonlijk wel in laten slapen.....
als een kat zichzelf niet meer schoon kan houden (en daar hoort incontinentie imo ook bij) is het geen leven meer voor zo'n beestje..... vind dat echt sneu.....
NonaWen schreef:Een incontinente kat komt niet meer zo snel bij de kattenbak
Nikka schreef:Ik heb een hond die er redelijk standaard om 3.30 uur 's nachts uit moet. Hij houdt het gewoon niet vol. Tja blij ben ik er niet mee maar het is niet anders. Ik hoop dat jullie tot een oplossing komen, maar vind wel dat jullie erg star met zo'n oudje omgaan. Niet een extra keer eruit, in de bench 's nachts waar ze al helemaal niet wil plassen natuurlijk, niet bij iemand op de kamer enz. Als ze jong zijn heb je meer de lusten en als ze ouder zijn vaker ook de lasten. Dat hoort erbij ,het is nu eenmaal geen wegwerpartikel.
Chiqa schreef:Ik snap dat bench gebruik ook niet helemaal, waarom zit ze eigenlijk nog in een bench?
Citaat:Onze hond slaapt sinds 2 jaar in een bench. Ze is nogal bang van onweer, dus sloopte thuis de hele boel als er onweer kwam 's nachts. Dus langzaam hebben we de bench geintroduceert en nu is ze der soms niet eens uit te krijgen als ze wil slapen.
Nicole288 schreef:Bij beginnende dementie kun je tabletjes krijgen van de DA. Heeft bij onze kat goed geholpen, die kon de bak niet meer vinden en brulde ook veel, 3 maanden die pilletjes en hij was weer als vanouds, hij is nu 21 jaar en doet het nog (weer) heel goed.
Je moet er dan wel op tijd mee beginnen
slimmerik schreef:Nicole288 schreef:Bij beginnende dementie kun je tabletjes krijgen van de DA. Heeft bij onze kat goed geholpen, die kon de bak niet meer vinden en brulde ook veel, 3 maanden die pilletjes en hij was weer als vanouds, hij is nu 21 jaar en doet het nog (weer) heel goed.
Tegen dementie zijn echt geen pilletjes hoor.... Pilletjes zijn vast voor een ander bijverschijnsel geweest.
Nicole288 schreef:Bij beginnende dementie kun je tabletjes krijgen van de DA. Heeft bij onze kat goed geholpen, die kon de bak niet meer vinden en brulde ook veel, 3 maanden die pilletjes en hij was weer als vanouds, hij is nu 21 jaar en doet het nog (weer) heel goed.