Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lotte schreef:Onze hond van 14 krijgt heel zijn leven al pedigree.. volgens mij zijn dat gewoon goede brokken..
en mijn hondje krijgt Royal Canin en dit zijn de enige brokken die hij blijft eten dusja
ilona1980 schreef:Voor verdere vragen kan je mij altijd PBen.
annepanne schreef:De verteringsgraad (zuurgraad in de maag) van brok en vlees ligt anders dus wordt het sowieso nooit aangeraden om het samen te geven (geen ideale vertering)
corine1981 schreef:Chiqa, ik wil je niet uit een droom helpen, of eigenlijk toch wel.
XoNo schreef:Op http://www.farmfood.nl kun je zo je postcode invullen en kijken waar het te koop is
Chiqa: waarom prefereer je Cavom boven Farmfood? Niet dat één van de 2 slecht is hoorMaar ben gewoon benieuwd
Chiqa schreef:corine1981 schreef:Chiqa, ik wil je niet uit een droom helpen, of eigenlijk toch wel.
Corien heel in het begin van dit topic gaf ik al aan dat ik niet geinteresseerd was in vlees
Met name dit soort discussies dat een DA gesponsered zouden worden heb ik niet zoveel behoefte aan.
Al kan mijn DA er 20 Mercedessen voor rijden, dat laat me koud, wat ik veel belangrijker vind is wat mijn ogen zien en hoe mijn hond eruit ziet en zich voelt, ik hoop dat ik jou het vertrowuen kan geven dat ik hier serieus mee bezig ben en nog steeds.
Mijn ogen laten zien dat mijn hond het erg goed doet op de brokken van RC die ik overigens niet bij de DA haal maar bij de dierenwinkel.
Mijn ogen laten ook zien dat ik in een knip met mn vinger een doodzieke pup kan krijgen die krom loopt van de buikpijn, in haar stont ligt te slapen omdat ze me niet roept als ze weer eens leegloopt en broodmager wordt als ik haar vlees geef.
Vind je het dan heel erg dat mijn keus voor de brokken is gevallen?De gezondheid en welzijn van mn dieren zijn onbetaalbaar en gaat er mij om, dat ze het goed doen op een brok.
Dus de discussie brok= slecht zit ik niet op te wachten want ik heb een andere menign en mn buik vol van.
Om even op het onderwerp terug te komen, als het het gaat worden wordthet dus óf Cavom óf Greenhart.
Moet alleen nog een overtuiging vinden welke het nu zal worden
XoNo schreef:Chiqa: waarom prefereer je Cavom boven Farmfood? Niet dat één van de 2 slecht is hoorMaar ben gewoon benieuwd
Chiqa schreef:als het het gaat worden wordthet dus óf Cavom óf Greenhart.
Chiqa schreef:Om even op het onderwerp terug te komen, als het het gaat worden wordthet dus óf Cavom óf Greenhart.
XoNo schreef:Ik lees hier toch écht OF cavom OF Greenhart. Ik zie nergens FF tussen staan,
XoNo schreef:Cavom of FF, ik heb beide gevoerd en ik ben gegaan voor FF, stevige en minder ontlasting en Indy werd er niet zo dik van, wat ze van Cavom wel werd.
corine1981 schreef:Als je mijn post goed leest Chiqa is het geen pleidooi voor versvlees, wel een pleidooi om zelf na te denken en dit niet te laten doen door een DA.
corine1981 schreef:Kijk dan op zijn minst welke brok het dichtst bij komt, zoals een Acana, Orijen, Nutram etc...
XoNo schreef:Smerige praat, maar ontlasting is vaak wel één van de dingen waaraan ik kan zijn hoe goed voer is (naast heel wat andere punten natuurlijk).
corine1981 schreef:Idd XoNo, in de buurt van vers vlees en granenvrij...