Als hij op zijn mooist is heeft hij wel een erg volle staart, maar dan nog

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cath_16 schreef:Bij mijn hondje denken ze dat het een vuilnisbakje is.
De dierenarts assistente zei dat ze een leuk vuilnisbakje is
Milly_ schreef:onze duitse doggen worden ook altijd deense doggen genoemd..
Dat kan ik nu nog begrijpen, maar sommige mensen houden voet bij stuk dat een deense groter is dan een duitse (dus ik heb een deense en een duitse,want mijn teefje is stukken kleiner)
of dat de deense blauw of zwart zijn en de duitse harlekijn of gestroomd ofzo.
Bij die betweterige mensen zeg ik altijd dat ze fout zijn en dat de deense de paarse met gele stippen zijn
Teziej schreef:Iemand kwam laatst naar me toe en vroeg of het 'echt dat hele zeldzame ras was', ben even de naam vergeten.
Ze was er heilig van overtuigd, en zou het stamboek opbellen enzo, terwijl Daan (hond) gewoon uit een asiel uit Kreta komt, en echte vuilnisbak
vikki schreef:Ik heb geen hond, dus ook geen last van die vergissingen... maar ik zou diezelfde vergissingen wel zomaar kunnen maken, ik heb echt 0,0 verstand van honden. Maar ik vind ze (sommige dan) wel lieV hoor...
Ik ben van een hoop van jullie nu de profielen aan het bekijken om te zien hoe jullie hond er dan uit ziet
. Van de TS had ik ook zomaar kunnen denken dat ze rottweilers had...
Diablo schreef:Hier in Duitsland is de bouvier niet echt bekend, dus als mensen de onze zien, vragen ze steevast of het een Schnauzer is.
En mijn ongecoupeerde Dober is vaak een windhond.
melanie_h schreef:hahaha, dat probleem ken ik.
Wij hebben dwergschnauzers en vaak word er op straat gevraagd op het een jonge bouvier is![]()
![]()
Ik zeg dan altijd; nee, een volwassen dwergschnauzer!!