want wij zijn dus nog opzoek naar 1

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ash_ schreef:Goed hier dus mijn voorkeur.
(Ik vind een ara echt super gaaf. Alleen ik vind ze echt te groot daarom valt die al af)
Ik ben dus op zoek naar een kleiner maatje papegaai. (maatje amazone)
Graag zou ik dan dus een echt maatje willen. Schreeuwen op zijn tijd vind ik niet zo erg maar moet niet de hele dag luidruchtig zijn.
Verder vindi k het heerlijk als het een vogel is die van aandacht houd en daar dan ook van geniet.
Hij/zij hoeft niet vloeiend te kunnen praten. Paar worden en leuk fluiten is ook prima.
Ik zelf zat in twijfel tussen: senegal papegaai, amazone, meyer papegaai. Eerst stond de edelpapegaai hier ook bij maar deze schijnen minder aanhankelijk te zijn.(kom gerust met andere soorten hoor)
Even wat over mij zelf:(zodat jullie kunnen kijken wat jullie bij mij vinden passen.
Ik ben van me zelf een rust maar vrolijk persoon. Met dieren heb ik veel geduld en neem echt de tijd voor mijn dieren. Ook ben ik consequent tegen over mijn dieren. Nee is nee. En daar blijft het bij.
Ik vind het heerlijk om met mijn dieren bezig te zijn en ook een soort van knuffelen met mij.
Nou brand maar los.
Ash_ schreef:Alle dieren die binnen komen op mijn werk zijn van een kweker en zijn gezond. Ze zitten trouwens ook op afstand dus last zal hij/zij er niet van krijgen
XxSultanxX schreef:hahah arme jijist zo erg dan ?
ik heb het ook bij een kweker laten doen , dierenartsen weten idd niet vaak hoe het moet ... laat ik het liever bij iemand doen die ervaring heeft ..
Ash_ schreef:Alle dieren die binnen komen op mijn werk zijn van een kweker en zijn gezond. Ze zitten trouwens ook op afstand dus last zal hij/zij er niet van krijgen