Het jongetje en de grote zwarte(met worteltje in de bijrol)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mar_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 13:22

Wat een leuk stel!!
Het is echt een schat van hond als je ziet hoe voorzichtig hij iedere keer dat stukje wortel pakt en het vervolgens weer uit zijn mond laat trekken.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 17:40

Evelyne79 schreef:
haha, valt me nog mee dat Stef niet die wortel tussendoor zelf in zijn mond steekt ;-)

Stef had al besloten dat ie hem niet lustte, daarom had ie ook bedacht dat hij hem wel aan Baruch kon voeren, met een koekje haalt ie dat niet in zijn hoofd :P

Mar_84 schreef:
Wat een leuk stel!!
Het is echt een schat van hond als je ziet hoe voorzichtig hij iedere keer dat stukje wortel pakt en het vervolgens weer uit zijn mond laat trekken.

Dat viel mij ook mee, ik weet wel dat hij voorzichtig is maar ik had meer verwacht dat hij hem vast zou pakken en niet zou loslaten als Stef hem terug wou trekken. Dat ie gewoon zou wachten tot Stef hem los zou laten om hem dan snel op te eten.

Maar het is een schatje, hij ligt nu met zijn neus loodrecht op de grond te slapen, vreselijk snurkend, het is een maf beest :=

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:15

in het begin zie je Stef wel een paar keer kijken of dat worteltje niet toevallig in 1 van die twee bovenste gaatjes past }> maar Baruch zelf stopt m dan in het gat eronder :+ erg leuk om te zien dit filmpje, zo lief dat hij met dat kleine menneke omgaat.

smeetjoew

Re: Het jongetje en de grote zwarte(met worteltje in de bijrol)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:27

Wat een ongelooflijke goedzak zeg! Heel zachtaardig; geweldig hoe lang 'ie op z'n worteltje blijft wachten. Haha. Vind het allemaal prima.
Echt een heel lief filmpje.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:38

Jeeeetje wat lief zeg!!!
Die hond is echt heel braaf, hoe oud is hij eigenlijk?

Ben benieuwd hoe dat straks bij ons gaat. Onze grootste hond laat ook altijd alles toe (staat ie piepend voor de slaapkamerdeur omdat er een krolse kat aan zijn wang hangt :D maar weglopen of uithalen ho maar hahaha!) maar oh die poten en die lange staart van hem, dat wordt nog even afwachten.
Hij is ook nog jong, 1.5 dus tegen de tijd dat wij hopelijk kinderen krijgen is hij al wat ouder en wijzer O:)

Ben benieuwd of je hond anders zou reageren wanneer het bv wel een koekje zou zijn geweest aangezien hij dat waarschijnlijk ook lekkerder vindt?

anneliesdj

Re: Het jongetje en de grote zwarte(met worteltje in de bijrol)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 17:33

Denk ik niet, dan pakt hij hem ook heel voorzichtig aan. Hij is bij Stef zowieso voorzichtiger als bij ons, wij moeten zelf opletten dat we onze vingers heel houden :P

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 21:45

anneliesdj schreef:
haha, ja dat kan zeker, Baruch is 82cm groot.

_O- 1 cm kleiner dan Levi :))
Echt heel lief, vind het altijd eng :o
Brave hond.