Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BrittKitt schreef:Waarom dringend advies?
Nathalie02 schreef:Het is een lang verhaal zal het even kort uitleggen. Vlees zoals dat gekocht wordt in de winkel is niet zo vers als een prooi wat wordt gevangen in het wild.
Rosita schreef:da's toch gewoon 4 euro de kilo? Hoeveel brok eet 1 kat per dag?
Raja schreef:*krabt zichzelf op hoofd en bedenkt zich dat dat helemaal niet zo duur is*
Raja schreef:Wordt de voedingswaarde minder naarmate de zak langer open is?
EDIT: en als je het in een goed afgesloten bak bewaard?
Chiqa schreef:Raja schreef:Wordt de voedingswaarde minder naarmate de zak langer open is?
EDIT: en als je het in een goed afgesloten bak bewaard?
Klopt, het gaat achteruit zodra de zak geopend is, advies was om hem binnen 2-3 maanden echt wel op te hebben ik vond het ook wel aannemelijk klinken, wij eten ook geen oude voedsingsmiddelen zodra het geopend is.
Als brokken ouder worden gaan ze roesten!
Kreeg nooit een tip, eerder een waarschuwing, nooit brokken halen bij zo'n dierenwinkel die schepbakken heeft. Vers voer wordt bovenop gegooit en wat eronder zit is oude rommel en dus verroest! (Door het ijzer) wordt zelden op gecontroleerd. Ook dat vond ik aannemelijk sindsdien koop ik alleen nog maar kleine zakken, duurder maar met die oudjes vind ik dat wel een fijner idee.
Quellian schreef:Deze kat gooit ook vers eruit (koolvisfilet, gehakt, Carnibest), dus moet gewoon ff goochelen.