Jamaar Paint, een dier kan toch niet alleen op rijst leven 6 weken lang?
XoNo schreef:Chiqa, ik heb Pro Bio Forte van Groene Os aan Dean gegeven na zijn AB kuur, hij vond het heerlijk
Ik heb het over mn poes, weet niet of dit ook voor katten geschikt is??
XoNo schreef:Welk merk vers vlees heb je gegeven?
AHV en Carnibest. Ik heb welgeteld 5 weken lang elk weekend met een hond met zeer ernstige diarree gezeten, gelukkig kon ik het teruglezen op forums en mn dagboeken, maar de link was al snel gelegd, zodra ze dat vlees kreeg kon ik de volgende dag waterpoep tussen de spijlen van de bench vandaanhalen echt een ramp!!
Eens maar nooit meer, ze was echt dood en doodziek, lees mn berichten er maar op na van de afgelopen tijd.
Pens en ander orgaanvlees is helemaal funest.
Ik geef daarom nu alleen nog maar RC brok
.XoNo schreef:Ik vond de mensen op barfplaats altijd zeer overdreven en meteen anti-brok
T is gewoon een sekte daar, was vandaag in de dierenwiklen en vind een soort gelijk gesprek op daar, tussen wat mensen die over barfplaats stonden te discussieren.
Of het daar compleet door gedraaide idioten waren en of er nog wel brokken werden verkocht
Sja je zou toch haast niet meer durven.
Nee het is belsist niet zaligmakend, je moet heel goed weten waar je mee bezig bent en absoluut niet geschikt voor elke hond zoals er zo spastisch wordt beweerd