Lissyx schreef:Wij hebben dit heel goed overlegd met de dierenarts,en het is ook een eenmalig nestje daarna wordt onze Luna geholpen.Het is een weloverwogen beslissing,alles is bij ons tot in de puntjes voorbereid,dierenarts staat stand by.Luna is ons kindje en we zijn heel erg goed voor haar.Ik snap je mening,maar wij zijn absoluut geen fokkers!!!!!De pups zullen uiteindelijk alleen naar baasjes gaan waar wij zeker weten dat zij goed terecht zullen komen.
@ miska: Nou, onze luna gaat zeker wel zelf bevallen wij hebben alleen de dierenarts stand-by staan voor het geval dat er wat mis gaat. Waar wij natuurlijk niet van uitgaan. En mens kan ook een keizersnee krijgen als er wat misgaat? Dat istoch ook geen reden om geen kind te nemen?
Als het maar éénmalig is (god zij dank), waarom toch doen dan?
Ik zie de lol er niet van in...

Ik gun mijn dier waar ik zo gek op ben echt geen pijn.
Iedereen weet dat die dieren lichamelijk niet in hun voordeel zijn om zelfstandig te bevallen.
Ik hoop echt dat het goed gaat!
Uiteraard is het verstandig om een dierenarts stand-by te hebben staan, zou helemaal erg zijn als dat niet zo was!
En een vergelijking maken met de mens die zelfstandig kan kiezen en niet afhankelijk is van zijn baas, daar ga ik niet eens op in.
Dat vind ik rondom een belachelijk groot cotrast verschil.