website tegen Pittbullachtige

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: website tegen Pittbullachtige

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 14:29

Mijn idee, geen aandacht schenken, hoe meer mensen dze link op website's plaatsen
des te meer zal hij stijgen in de top tien.
Aandacht = een enorme stijging aan hits en dat is presies wat deze webmaster wil,
dat is toch niet echt de bedoeling lijkt me.
Als deze site niet zo onder de aandacht was gebracht had hij mss met een handjevol hits met een week al weer verdwenen zijn...
Nog even en hij komt in de publiciteit, de maker lacht zijn broek aan flarden.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 14:36

pff wat belachelijk zegg

Citaat:
Ga ergens anders heen met je monsterhond want dit is een plek voor mensen die van honden houden.
En hou je van honden, dan hou je niet van vechthonden.

vechthonden maak je toch .. en dat is neit het ras eigen. als je een hond hard genoeg slaat/schopt etc dan bijt hijv anzelf terug. als je je hond maar gek genoeg maakt. dat is met álle rassen zo

pff, geen aandacht amar aan besteden; gewoon iemand die zich verveeld id

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 14:41

Corrigeer
Schreeuw keihard: NEE NIET DOEN!(dit kun je oefenen).
De eigenaren van pit bulls doen zelf meestal helemaal niets om hun hond te corrigeren (eigenlijk vinden ze het best wel kikkuh dat hun hond jouw hond afslacht), dus is het aan jou om corrigerend op te treden.

pff en dit moet verstand hebben van honden?
Het eerste wat je leert op puppy cursus is dat je kort en bondig moet zijn.
Nee niet doen zal die echt niet begrijpen. Clown

begrijpen die mensen niet dat er ook lieve boellie's zijn?
Net als dat er agressieve keffertjes zijn?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 16:37

Het valt op dat iedereen het heeft over kleine keffertjes, imo ook een beetje erg negatief, aangezien kleine keffertjes vaak ook in het nieuws komen als aggressief. Laten we het dan liever hebben over aggressieve retrievers ofzo (door de doorfok).
*een eigenaar van een lief, klein hondje, voor de duidelijkheid; geen keffertje* Knipoog

Edit; dat er vaak word gepraat op een negatieve manier over pittbullachtige honden klopt, maar er word ook steeds vaker negatief gepraat over kleine keffertjes en dat begint mij te irriteren.
Steeds meer mensen willen mijn jack russel niet aaien omdat die zo aggressief zou doen als ze met kwispelende staart naar een grote hond loopt. Mijn jack russel doet absoluut niet agressief naar andere dieren of mensen. Het is juist een allemansvriend.
Zoals er negatief word gepraat over andere hondenrassen als pittbulachtige honden, zo negatief word er vaak ook weer vanuit de pittbulachtige en rottweilerachtige honden gepraat over kleine keffers gepraat over kleine keffers.
Het is imo over 1 kam strijken en ik denk dat iedereen dat doet naar een ras waar zij een negatief ervaring mee hebben.
Of je een hond hebt of niet.

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 17:04

nou daar gaan we weer, weer zon negatief filmpje op de pitbull
achtige honden.
Nou ben ze zelf de eigenaar van een engelse stafford en de 2e is nu 3 weken oud.
Ik vindt het altijd zo grappig dat mensen zeggen dat is toch zin gevaarlijke hond, en zei staat er dan
naast met de staart te slaan om aandacht.
Ook vertelde ik op mijn werk dat we er een 2e hond bij zouden krijgen het eerste wat ze dan zeggen
is weer zon gevaarlijk, je lijkt wel gek met een klein kind.
Nou als mijn hond iemand nooit kwaat zou doen is het mijn zoontje wel die mag echt alles ( niet dat we alles toe laten en nee hij is ook nooit alleen met haar).
zoals hier al eerder wordt gezegd je kan het beter negeren want elke keer als iemand er naar kijkt
hoe meer aandacht het krijgt.

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 17:04

vind maar rare site... dan wil ik graag een site tegen kleine hondjes... want die hebben mij wel eens gebeten... best kansloos :S
alsof herders enz enz niet agressief kunnen zijn.. en als er een hondje is die ik dan agresief vind zijn het die kleine chiwawatjes wel.. maar hoe kunnen mensen zo iets in hun hoofd halen een hond word echt niet van zelfs zo.. een pup is tijd lief, klein en schattig behalve als je hem een trap na geeft kan je verwachten dat dat beest het niet accepteert. als een hond agressief is ligt het meestal aan het verleden..

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 17:09

wat een belachelijke site zeg

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 17:13

ach mijn broer heeft een bull terier, een lompe hond maar wel heel lief, doet geen vlieg kwaad, als hij hem mee nam naar het speel veldje voor honden liep iedereen gelijk weg, niemand liet hun hond met mijn broer zn hond spelen. Daarom heeft mijn broer een hondje uit het asiel gehaald zodat hij toch een vriendje heeft. En ineens mogen andere honden wel met hem spelen.....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 17:14

ach deze sitebouwer heeft duidelijk slechte ervaringen............ en hoe dan ook, zo een site komt niet uit de lucht vallen.......

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 17:15

__Nathalie__ schreef:
ach mijn broer heeft een bull terier, een lompe hond maar wel heel lief, doet geen vlieg kwaad, als hij hem mee nam naar het speel veldje voor honden liep iedereen gelijk weg, niemand liet hun hond met mijn broer zn hond spelen. Daarom heeft mijn broer een hondje uit het asiel gehaald zodat hij toch een vriendje heeft. En ineens mogen andere honden wel met hem spelen.....

Datzelfde heb ik met mijn jack russel dat juist alleen maar met grote honden wil spelen vanaf de puppycursus.
Pas als mensen erachter komen dat mijn hond alleen wil spelen en niet agressief of kefferig is draaien ze bij maar anders zijn ze meteen weg als ik mijn hond daar uit laat.
De vooroordelen en haatzaaierij is niet alleen naar pittbulachtige honden gericht.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 17:48

Ik krijg de neiging om een site te beginnen tegen kleine hielenbijtertjes en ken ook ondertussen genoeg labradors die gegrepen hebben, tis alleen dat ik blijkbaar wijs genoeg ben om te bedenken dat als 1 hond van een bepaald ras bijt dat niet betekend dat dan alle honden van dat ras bijten.
Sinds woensdag heb ik een kruising stafford x sharpei x boxer en kan niet met andere honden, mijn zorg dus dat ze nooit los loopt, nu nog hopen dat mensen zo verstandig zijn die hun hond altijd los hebben dat ze hun hond beter kunnen terug fluiten als ik zeg dat ze niet met andere honden kan.

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 17:51

Meer info?
Om in contact te komen met tegenpitjes kun je het beste een reactie op de blog van tegenpitjes plaatsen. Zet in het onderwerp dat het vertrouwelijk is als je niet wilt dat het bericht op de blog wordt geplaatst. Alle berichten worden eerst bekeken en goedgekeurd voordat ze op de blog worden gepubliceert.

Wat een site zeg, zielig persoon.
Ze kan ook volgens mij nooit fatsoenlijke reacties gehad hebben,
waarom is er anders dan geen 1 reactie geplaatst.
Zit een hele reactie te tikken zie ik later pas het bericht van hierboven,
dat ze eerst bekeken worden.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:35

Lia_ schreef:
anneliesdj schreef:
'In de wereld van de vechthonden wordt veel gefokt door amateurs en er lopen veel kruisingen rond'.
Dit is natuurlijk gewoon kul want hondengevechten en het houden van vechthonden zijn in NL verboden

Ja, en in NL zijn er ook geen hennepkwekerijen, plast er niemand wild, stoppen we allemaal voor rood licht, worden er nooit fietsen gejat, komt uitgaansgeweld niet voor want dat is allemaal verboden ROFL ROFL ROFL
Enig idee hoeveel geld er om gaat in de wereld van hondengevechten????? Ook hier in Nederland!!!!!

Iig een stuk minder dan er omgaat in hennepkwekerijen. Blijkbaar ben jij goed op de hoogte dus dan mag je mij ook even inlichten.
Ik zeg niet dat het niet gebeurd maar iig niet zoveel als ze doen suggereren.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:00

Ik denk dat er juist meer is dan wat men doet suggereren en dat er erg veel geld in omgaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:52

anneliesdj schreef:
Blijkbaar ben jij goed op de hoogte dus dan mag je mij ook even inlichten.

Als hondengeleider van politie met een paar "mensen" in mijn gebied die zich hier mee bezig houden ben ik idd redelijk goed op de hoogte Knipoog
Er gaat gewoon erg veel wed-geld in om, niet alleen in hondengevechten maar ook in hanengevechten.
Ondanks wat hier beweerd wordt kan er zeker wel op agressie en vechtlust gefokt net zo goed als dat kan op jachtlust of speurzin....

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:13

Dat je kunt fokken op agressie weet ik ook wel maar zie niet wat dat te maken heeft met hondengevechten in NL.

Op watvoor schaal gebeuren dit soort dingen dan in NL? En op watvoor manier gebeurt dit? Moet ik dan denken aan iemand die 2 hondjes heeft in zijn kelder of wat? Gebeurt dit in de stad of juist op het platteland?

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:19

volgens mij mag je je hier helemaal niet over uitlaten als je voor de politie werkt...
correct me if i'm wrong

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:21

anneliesdj schreef:
Dat je kunt fokken op agressie weet ik ook wel maar zie niet wat dat te maken heeft met hondengevechten in NL.

Hoezo zie je dat niet....
Als jij dressuurpaarden wilt fokken voor de topsport ga je dan met shetlanders in de weer?????????

Waarom zou ik me als politieagent niet mogen uitlaten over het feit dat er in NL hondengevechten worden gehouden.
Ik mag ook gewoon zeggen dat er hennepkwekerijen zijn en er fietsen worden gejat Haha!

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:23

ja dat wel maar ik bedoel dat je dat volgens mij niet in details mag zeggen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:23

Waar zie jij details dan??????????????????????

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:24

zo rustig maar hoor Lachen
nog niet maar er wordt om gevraagd,ik had er neergezet *correct me if i'm wrong* Vork

Gabrielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:26

Zo baasje zo hond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:30

ellenAST schreef:
nog niet maar er wordt om gevraagd...

en jij denkt dat ik vervolgens neer ga zetten dat Pietje Puk uit Lutjesgat op de laatste oneven woensdag van de maand gevechten organiseert in het tuinhuisje achter het bejaardenhuis waar de oma van zijn achternichtje woont Slapen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:33

Lia_ schreef:
anneliesdj schreef:

Hoezo zie je dat niet....
Als jij dressuurpaarden wilt fokken voor de topsport ga je dan met shetlanders in de weer?????????

Rustig maar, tjonge....

Op die site wordt gesuggereerd dat er in NL op elke straathoek een illegale fokkerij oid zit en jij zegt dat er meer geld in om gaat dan ik denk dus vraag ik om uitleg.
Dat je kunt fokken op agressie heeft niets met mijn vraag te maken.

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:38

je weet maar nooit...