Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ga ergens anders heen met je monsterhond want dit is een plek voor mensen die van honden houden.
En hou je van honden, dan hou je niet van vechthonden.
__Nathalie__ schreef:ach mijn broer heeft een bull terier, een lompe hond maar wel heel lief, doet geen vlieg kwaad, als hij hem mee nam naar het speel veldje voor honden liep iedereen gelijk weg, niemand liet hun hond met mijn broer zn hond spelen. Daarom heeft mijn broer een hondje uit het asiel gehaald zodat hij toch een vriendje heeft. En ineens mogen andere honden wel met hem spelen.....
Lia_ schreef:anneliesdj schreef:'In de wereld van de vechthonden wordt veel gefokt door amateurs en er lopen veel kruisingen rond'.
Dit is natuurlijk gewoon kul want hondengevechten en het houden van vechthonden zijn in NL verboden
Ja, en in NL zijn er ook geen hennepkwekerijen, plast er niemand wild, stoppen we allemaal voor rood licht, worden er nooit fietsen gejat, komt uitgaansgeweld niet voor want dat is allemaal verboden![]()
![]()
![]()
Enig idee hoeveel geld er om gaat in de wereld van hondengevechten????? Ook hier in Nederland!!!!!
anneliesdj schreef:Blijkbaar ben jij goed op de hoogte dus dan mag je mij ook even inlichten.
anneliesdj schreef:Dat je kunt fokken op agressie weet ik ook wel maar zie niet wat dat te maken heeft met hondengevechten in NL.
ellenAST schreef:nog niet maar er wordt om gevraagd...
Lia_ schreef:anneliesdj schreef:Dat je kunt fokken op agressie weet ik ook wel maar zie niet wat dat te maken heeft met hondengevechten in NL.
Hoezo zie je dat niet....
Als jij dressuurpaarden wilt fokken voor de topsport ga je dan met shetlanders in de weer?????????