Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Balou_k schreef:Over dat vastzitten heb ik ook gehoord, is het geen gecastreerde of gesteleriseerde ?
anneliesdj schreef:suusiejj schreef:Djaga gaat niet elke keer zitten, die probeert als ze loops is 1 of 2x en hij vind het "gat" niet eens
Dat geeft toch niet? Ik neem aan dat hij er ook geen of weinig ervaring mee heeft.
Oefening baart kunst
suusiejj schreef:Dat klopt, hij kan makkelijk met teven spelen zonder wat te doen..
Daarom issie ook nooit geholpen![]()
Hij berijd geen mensen en heeft helemaal geen zin in dat soort dingen..
Daarom word er ook altijd verbaast gekeken als ik zeg dat hij nog vol reu is
Diablo schreef:Weet je zeker dat ze niet gewoon aan het spelen waren en dat de reu dominant gedrag vertoonde door te 'rijden'?
suusiejj schreef:Mijn husky's zijn zeker gecheckt en hebben stamboeken.
M'n familie deed ook in honden fok.. Dus die helpen zeker wel.
Tijd maak ik ervoor vrij , ik denk er echt wel over
anneliesdj schreef:Nou ja, je moet toch ergens beginnen, niet dan?
En familie met ervaring is een goede back-up.
anneliesdj schreef:Ze heeft toch nog geen nest? Ze is nu nog bezig met de voorbereiding en info verzamelen.
ikdoemaarwat schreef:anneliesdj schreef:Ze heeft toch nog geen nest? Ze is nu nog bezig met de voorbereiding en info verzamelen.
nee maar ze weet ook niet of er al een dekking heeft plaats gevonden
dus eest het andere en dan pas fokken (dekken dus)
ikdoemaarwat schreef:anneliesdj schreef:Ze heeft toch nog geen nest? Ze is nu nog bezig met de voorbereiding en info verzamelen.
nee maar ze weet ook niet of er al een dekking heeft plaats gevonden
dus eest het andere en dan pas fokken (dekken dus)
ThePast03 schreef:Kan me niet voorstellen dat de teef een stamboom heeft aangezien er in je profiel staat dat jullie haar al opgehaald hebben toen ze net 6 weken oud was....
Waarop zijn de reu en teef getest?
Verder ben ik het helemaal eens met ikdoemaarwat en limamambo.
suusiejj schreef:We hebben Djaga toch ook opgehaald zitten toch ook papieren bij..
Daarbij is dat niet eens wat ik vroeg man
anneliesdj schreef:Maar wat is het probleem als de honden geen stamboom hebben?
Er zijn wel meer honden zonder stamboom en allerlei (vaak de gekste) kruisingen, dat kun je dom/onverantwoord/... vinden maar er is wel vraag naar dat soort honden.
suusiejj schreef:Diablo , dan zou hij ja elke dag moeten dekken
ikdoemaarwat schreef:anneliesdj schreef:Maar wat is het probleem als de honden geen stamboom hebben?
Er zijn wel meer honden zonder stamboom en allerlei (vaak de gekste) kruisingen, dat kun je dom/onverantwoord/... vinden maar er is wel vraag naar dat soort honden.
en daarom zitten de asiels zo vol