stafford met pijn,iemand een idee wat er mis kan zijn?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 14:14

onley schreef:
een staff heeft echt wel een hoge pijngrens

maar goed als jij er alle tijd voor wil nemen
hoop ik ergens dat je er al te laat mee bent

(niet voor de hond maar voor jezelf)

maar hier zitten geen dierenartsen die kunnen meedenken

het is trouwens wel een mooie staff ;)

jezus wat een k*t opmerking ! ga een leven zoeken :(
za zegt toch dat ze naar de da gaat ! ik vind dat ze goed heeft gehandelt ;)
mooi hond wauw ! :P

knooopje

Re: stafford met pijn,iemand een idee wat er mis kan zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 17:02

hoi hoi.
nou joey heeft toch hd!
hij heeft aan zijn achterpoten getrokken en hij schreeuwde het uit,ik dacht dat dat het niet zo zou zijn,want hij maakte met zijn voorpoten ook van die kleine pasjes en liep op 1 voorpoot kreupel,maar dat komt natuurlijk omdat hij dan geen lange pas kan maken omdat zijn heupen zeer doen,zijn rechterachterpoot had hij erger last van dan lings,hij heeft pijnstiller meegekregen voor 2 weken,en nog een medicijnen die zijn botten sterkermaken en onstekingen remt,en dan kijken we over 2 weken verder,ik ga nu even googelen,want ik weet wel iets over hd,maar ik wil alles weten,dus ga me even goed inlezen!
iedereen bedankt voor de reacties!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 17:09

Dus toch...wat erg zeg. Ik weet wel dat er nog leven met HD is hoor, alleen dat er altijd wel pijn zal zijn.
Zo zi eje maar weer heb je een hond uit goede ouders en toch HD, wist je wel dat het ook kan ontstaan door overgewicht en verkeerde bewegingen als ze jong zijn.

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 17:40

ja dat wist ik ik heb er ook altijd voor uitgekeken,met de aankoop(hij koste nogal veel geld)was hij al door een dierenarts nagekeken,en heb mijn eigen dierenarts ook nog de hond na laten kijken!ik wou met hem gaan fokken,en heb hem ter dekking gezet,maaar gelukkig wou hij niet dekken!hij zat er wel wat op te rijden,maar dat was het ook haha!dus hebben we hem laten helpen,we zien wel hoe het verder loopt,maar als hij met pijn moet lopen,laten we hem inslapen,omdat spelen en zwemmen zijn grootste hobby is,en ik wil hem niet alles onthouden,want dan maakt je hem dood ongelukkig,maar voorlopig gaat hij nog wel even mee!dus we zien wel.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 17:44

Hd vrije ouders, of hd vrije stamboom hoeft geen garantioe te zijn voor een hd vrije hond.
Hd kan door veel dingen ontstaan en heeft niet altijd met erfelijkheid te maken.
Hd kan ook onstaan door verkeerde belasting als pup zijnde, dus door slijtage.

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 17:51

Waarschijnlijk gaat het na de pijnstillers en ontstekingsremmers wel beter die van mij had het toen ook p[ het ergst, heeft antibiotica gehad voor ontsteking en nu heeft ie er bijna geen last meer van, zonder pinstillers, alleen als ie te druk heeft gedaan een beetje maar dan doet ie zelf al rustiger.
Succes ermee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 19:21

_janet_ schreef:
Hd vrije ouders, of hd vrije stamboom hoeft geen garantioe te zijn voor een hd vrije hond.
Hd kan door veel dingen ontstaan en heeft niet altijd met erfelijkheid te maken.
Hd kan ook onstaan door verkeerde belasting als pup zijnde, dus door slijtage.

Ja dat zei ik ook al hoor ;)

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:05

Jeetje, nou hopen maar dat ie goed reageert op de medicatie en dat je nog lang van hem mag genieten.

Groetjes Thessa

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-09 23:58

gister had hij een spuitje gekregen voor pijnstilling,maar dat vond ik nog niet echt helpen,hij sprong op stal op de bank,en toen jankte hij,vanmorgen begonnen met zijn pillen,en daar reageert hij tot nu toe goed op,hij moest wel een keer overgeven vanmiddag,maar dat had de dierenarts al gezegt dat dat de eerste dagen kon gebeuren,verder heb ik niks raars aan hem gemerkt vandaag,ook geen piep toen hij op de oude stal bank sprong.