Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:13

Chiqa schreef:
Ligt aan je pakket Myra, uitgebreid vergoed wel ook bij proteq

Stom, tuurlijk, ik heb de basis pakket, en bij Petplan wil ik de extra, en die vergoed het wel idd :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:18

Myra87 schreef:
Chiqa schreef:
Ligt aan je pakket Myra, uitgebreid vergoed wel ook bij proteq

Stom, tuurlijk, ik heb de basis pakket, en bij Petplan wil ik de extra, en die vergoed het wel idd :z

Nee vergis me, er klopt iets niet Myra kijk maar eens op deze link.
http://www.dierverzekeringvergelijking.nl/pagina16.html proteq vergoed wel degelijk zelf bij het basispakket.
Alleen de diagnostiek dus he, weet dus niet wat jij bedoeld?

Myra87

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 20:24

Rontgenfoto's werden niet vergoed bij de basis pakket, dit was in oktober 2007. Ik weet dat nog goed, want het was ong 300,00 euro en we kregen 10 euro terug ofzo (consult 81%)
Maar bedankt voor de link, ga het vanavond even doorlezen!

___Sandra___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:22

Ik heb de nationale huisdierverzekering 24 euro p/m aanvullend voor mijn hond

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:31

ben sinds vorig jaar bij proteq verzekerd....had ze net verzekerd toen mijn grote hond op het pootje van mijn kleintje had gesprongen, maar schade door eigen huisdier binnen die 30 dagen werd gelukkig wel vergoed.

uiteindelijk keurig uitbetaald gekregen en ook nog vrij snel dus ik ben erg tevreden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 17:16

Ik heb uiteindelijk Petplan gekozen, waarom? Ze vergoeden veel meer, slechts 35 euro per jaar eigen risico en €100 wormen, vlooienmiddelen en vaccinatie.
Bij Proteq moet je elke keer weer die 19% eigen risico betalen en dat kan best oplopen.

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:57

Onze kat is verzekerd bij de Nationale Huisdierenverzekering voor € 13,00 p.m..
Hij is ook aanvullend verzekerd, wat betekent dat z'n intentingen worden vergoed, de castratie in het 1e levensjaar, gebitsreiniging, enzovoort.

Ben super tevreden over deze verzekering, ook omdat ze snel uitbetalen en een goede service hebben!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:06

Zo, dit is dus een reden voor mij om dus nooit meer voor petplan te kiezen. Ik kan me voorstellen dat je niet tegen oneerlijkheid kan, maar hiermee vind ik dat je wel héél erg ver je boekje te buiten gaat met het naar buiten brengen van privegegevens!!! Als bij petplan mensen werken die het verschil niet weten tussen werk en prive (want bokt zie ik toch echt als prive) dan sluit ik daar toch echt mijn verzekering niet meer af.

Gegevens die in de database staan horen daar te blijven, niet hier op het forum. Dit had je ook op een andere manier duidelijk kunnen maken, maar je werkgegeven zo gebruiken, nee...... Eerlijkheidshalve kan ik me ook niet voorstellen dat petplan hier achter staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:34

Breezy is dus gewoon een ordinaire wanbetaler en liegt over de actie's van Petplan die naar haar toe zijn
genomen, gezien mijn eerste reactie naar Breezy toe gaf ik al aan dat ik graag de andere kant van het verhaal zou willen horen bij deze :)
Breezy gooit alleen nu dr eigen glazen in, ging er bij mij al niet in dat een organisatie als Petplan, waar immers de wachtkamers in Nederland vól van liggen honderden euro's zou plunderen.
Dan klopt er dus iets niet aan het verhaal, die honderden euro's zijn dus gelogen en van betalen is ook immers geen sprake. Want het is immers een wanbetaler.

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:53

Ik vind het ook niet kunnen wat je doet hoor Knollie1 :\

Doe dan je woord uit je eigen ervaring en zet er geen "Petplan Nederland" onder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:58

OH MY GOD! ten eerste ik heb mijn afschriften nog en hoe durf je prive gegevens over mij open en bloot rond te strooien! geloof me hier zijn jullie nog niet van ben woest!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 21:01

Slotje voor overleg na het plaatsen van prive communicatie.