He wat een goed bericht, hij is er in ieder geval weer. En ja, wie weet wat ie gedaan heeft, als de wond maar niet te diep is, lekker verzorgen en binnen houden. Fijn meid, die zenuwslopende nacht heb je achter de rug .
Ik heb het hele topic door gelezen sinds ik ging slapen en ik ben hartstikke blij dat hij weer terecht is. Is de wond op zijn hoofd verder niet ernstig of zo? Heel erg veel beterschap met hem.
Heej Update nee hij is niet te diep hoor meer geschaafd ofzo.En ja hij blijft lekker binnen tot die wond redelijk geheeld is maar daarna wilt ie toch terug buiten 4 dagen is het langste dat ik hem binnen heb kunnen houden
Dankje ,jullie allemaal door jullie heb ik de hoop niet verloren en jullie hadden gelijk hij kwam af met die normaal vind ik het zo irritante gemiauw maar nu was ik daarmee zo blij xD
Fijn dat ie er weer is, ik ben hartstikke blij voor je! Waarschijnlijk zal ie wat gevochten hebben met een andere kat, daar is het de tijd van het jaar weer voor...... komt wel weer goed hoor