SONY schreef:Ja goed hé. Zeg niet dat je niks van de natuur weet... Heb het over het algemeen. En sorry dat ik je o, zo belangrijke pm waarschijnelijk nog niet gelezen had, dus weet niet wat je bedoelt met flauw om dat er weer bij te halen?Had het nog geen ééns gelezen. En je geeft zelf aan dat je nog nooit een wilde bunzing hebt gezien, nou ik wel, meerdere dus. Maar ik blijf niet in discussie gaan over frunzing verhaal daar heeft niemand wat aan als je verder wat hebt is pm de aangewezen plek dacht ik zo. Voor mij staat 100% vast dat het een bunzing was en heb er net wat mensen na laten kijken die SJN cursus hebben gedaan en die geven hetzelfde oordeel.
En inderdaad dan moet de TS de bunzing inderdaad maar weg brengen na een expert hé. Zonde van het geld alleen, maar goed.
Als ik Faniek was zou ik het beestje sowieso weg brengen want officiel gezien mag je ze helemaal niet hebben. En de AID zit overal tegenwoordig ook internet![]()
en dat is geen grapje.
Ik wil me hier verder niet mee bemoeien, maar ik heb hier een fruns zitten, en die heeft zomers wel degelijk een donker masker over zijn hoofd. Daar komt nog bovenop dat ik een fruns heb gehad, die was gitzwart, met alleen een witte cirkel om zijn neus. Ik vind het onzin om te zeggen dat alleen omdat de mensen roepen dat het een fruns zou kunnen zijn, dat die geen verstand hebben ervan. Dat vind ik dus nergens op slaan.
Daar komt nog bovenop, maar daar wil ik verder helemaal niet op ingaan, dat ik het onverstandig vind om bewust frunzen te fokken. Maar waarschijnlijk heeft die kennis daar wel een reden voor, want dat doe je niet zomaar voor de lol kan ik me voorstellen. Zou je me daar op willen pm-en? Is puur interesse hoor, verder niets