Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MysticTinker schreef:Als ik een hond had die katten zou pakken dan zou ik hem een muilkorf om doen en daarmee een week buiten laten lopen. Kan hij de katten wegjagen, kan ze niet doodbijten, en de katten zullen zo erg schrikken dat ze nooit meer terug komen![]()
Nou ja, eigenlijk zou ik zo'n hond wegdoen, want als die katten grijpt dan kun je zo'n beest nooit bij kleine kinderen vertrouwen vind ik.. Als mijn hond naar een mens of dier of wat dan ook zou grommen dan zou hij een flink pak rammel krijgen van mij!
rozahorse schreef:Daar kunnen ze lekker hun energie kwijt en zijn ze veel gelukkiger.
Beter altijd lekker de vrijheid en het risico op zoiets dan zijn leven lang binnen.
Vroeger dacht ik er ook anders over maar als ik nu zie hoe happy mijn katten buiten zijn.
Chubby schreef:Adil, jouw jachthonden zouden het 'wild' onbeschadigd binnen moeten brengen en die mogen niet doorbijten...
Hmmzz.. Er verwijderd hier iemand zijn post
Kaka schreef:Houdt ze in je eigen tuin. Vrijwel alle katten van mijn ouders (die hun katten dus wel altijd vrij rond lieten lopen) zijn doodgereden en zij hebben veel katten gehad in de loop der jaren. Daarnaast vind ik dat katten niet bij iemand anders in de tuin rond hoeven lopen en schijten. Dat doen ze maar bij hun eigen baasje. Ik vind het van de zotte dat ik een stroomdraad om mijn tuin moet spannen om een dozijn katten (van wie ik dus geen flauw idee heb van wie ze zijn) uit mijn tuin te houden.
JoviBan schreef:Mijn katten komen ook lekker buiten. Ze genieten er enorm van.
Tezamen met de drie katten van de ene buren en de twee katten van de andere buren en twee zwerfkatten die altijd in mijn hooischuur slapen, is het hier een gezellige boel.![]()
Mensen zouden wat verdraagzamer kunnen zijn tov katten van anderen. Vooral als je jezelf 'dierenliefhebber' noemt.
jwbokt schreef:Kaka schreef:Houdt ze in je eigen tuin. Vrijwel alle katten van mijn ouders (die hun katten dus wel altijd vrij rond lieten lopen) zijn doodgereden en zij hebben veel katten gehad in de loop der jaren. Daarnaast vind ik dat katten niet bij iemand anders in de tuin rond hoeven lopen en schijten. Dat doen ze maar bij hun eigen baasje. Ik vind het van de zotte dat ik een stroomdraad om mijn tuin moet spannen om een dozijn katten (van wie ik dus geen flauw idee heb van wie ze zijn) uit mijn tuin te houden.
amen![]()
![]()
hier ben ik het dus helemaal mee eens
voor honden moet je hondebelasting betalen omdat ze zoveel overlast zouden veroorzaken in de vorm van hondenpoep maar katten poepen echt alles onder inclusief de tuinen van andere mensen
en daar hoef je dan geen belasting voor te betalen
ik heb sowieso een hekel aan katten en als ik er 1 in mijn tuin of bij mijn huis zie dat heeft die dus echt een serieus probleem want ik jaag hem direct weg
JoviBan schreef:Mijn katten komen ook lekker buiten. Ze genieten er enorm van.
Tezamen met de drie katten van de ene buren en de twee katten van de andere buren en twee zwerfkatten die altijd in mijn hooischuur slapen, is het hier een gezellige boel.![]()
Mensen zouden wat verdraagzamer kunnen zijn tov katten van anderen. Vooral als je jezelf 'dierenliefhebber' noemt.
Mystica schreef:Ik heb op een gegeven moment 7 zwerfkatten tegelijk om het huis gehad. Erg vreemd dat ik NOOIT kattestront ben tegen gekomen...
Adil18 schreef:Ergens houdt het geduld op....Dan heb je zelf geen katten maar moet je wel drollen uit de tuin scheppen, of persoonlijk je vijver of volleire bewaken....Wat nou verdraagzaam? Mensen zouden ook een stuk socialer kunnen zijn en ervoor zorgen dat andere mensen geen last hebben van hun dieren!
jwbokt schreef:sorry, maar dat van hierboven is regelrechte kul; dat jij katten leuk vind dat is prima maar andere mensen hoeven geen last te hebben van jouw katten net zo min dat ze last moeten hebben van mijn honden
Adil18 schreef:Mystica schreef:Ik heb op een gegeven moment 7 zwerfkatten tegelijk om het huis gehad. Erg vreemd dat ik NOOIT kattestront ben tegen gekomen...
Dat lag waarschijnlijk allemaal bij de buren
JoviBan schreef:Adil18 schreef:Ergens houdt het geduld op....Dan heb je zelf geen katten maar moet je wel drollen uit de tuin scheppen, of persoonlijk je vijver of volleire bewaken....Wat nou verdraagzaam? Mensen zouden ook een stuk socialer kunnen zijn en ervoor zorgen dat andere mensen geen last hebben van hun dieren!
Drollen: katten graven een kuiltje, doen daar hun drolletje in, en maken het kuiltje weer dicht. What's the problem?
Vijver: hier kun je bijv. een net overheen spannen.
Volière: is die niet kat-proof te maken? (serieuze vraag)
JoviBan schreef:Adil18 schreef:Ergens houdt het geduld op....Dan heb je zelf geen katten maar moet je wel drollen uit de tuin scheppen, of persoonlijk je vijver of volleire bewaken....Wat nou verdraagzaam? Mensen zouden ook een stuk socialer kunnen zijn en ervoor zorgen dat andere mensen geen last hebben van hun dieren!
Drollen: katten graven een kuiltje, doen daar hun drolletje in, en maken het kuiltje weer dicht. What's the problem?
Adil18 schreef:JoviBan schreef:
Drollen: Nee, ben je nou helemaal gek, je gaat je gazon niet om lopen spitten voor ie drollen! De buren mogen ze van mij op komen halen of ik breng ze langs![]()
Vijver: Werkt voor vogels vaak wel, niet voor katten die het net slopen
Vollière: Als je katten aan je vollèire hangen gaan de vogels van schrik van hun stokkie
JoviBan schreef:jwbokt schreef:sorry, maar dat van hierboven is regelrechte kul; dat jij katten leuk vind dat is prima maar andere mensen hoeven geen last te hebben van jouw katten net zo min dat ze last moeten hebben van mijn honden
Niemand heeft last van mijn katten. Wij zijn hier allemaal kattenliefhebbers.
Ben blij dat ik geen buuf heb zoals jij.
Chrissy_93 schreef:Waar zie je katten wel niet voor aanAls jij een net boven je vijver hangt gaat een kat echt de moeite niet doen om dat te slopen hoor.. Weet trouwens ook niet hoe ze dat zouden moeten doen maargoed
jwbokt schreef:want waarschijnlijk had je dan geen loslopende katten meer gehad
jwbokt schreef:JoviBan schreef:
Niemand heeft last van mijn katten. Wij zijn hier allemaal kattenliefhebbers.
Ben blij dat ik geen buuf heb zoals jij.
denk ik ook![]()
want waarschijnlijk had je dan geen loslopende katten meer gehad
Adil18 schreef:Chrissy_93 schreef:Waar zie je katten wel niet voor aanAls jij een net boven je vijver hangt gaat een kat echt de moeite niet doen om dat te slopen hoor.. Weet trouwens ook niet hoe ze dat zouden moeten doen maargoed
Nee joh? Dus mijn buurman hier in Duitsland heeft zich verbeeld dat er een kat daadwerkelijk het net van zijn vijver probeerde stuk te maken?