Soms doen we er kong stuff in, maar die flessen vind ik achterlijk duur, en soms brokjes.. We hebben ook al zo'n brokkenbal..
Fleur maakt alles kapot, maar de kong heeft het tot nu toe nog overleefd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolanda_ schreef:Nee idd de wubba kun je niet vullen maar wel een sloopproof speeltje die piept en dat heb ik nog niet veel kunnen vinden...
Jolanda_ schreef:
dit is een wubba ... zit in de dikke bolling een tweetonig piepje en boven in een tennisbal. Eromheen zit vrijwel onsloopbare stof en heeft al heel wat martelingen bij ons door staan.
Ook heb je `m in pluche maar die is niet echt sloopproof
Mikkie schreef:Ik heb vandeweek bij de dierenwinkel bij het Kong-rek gestaan, maar ik vind het maar duur spul. Jeetje zeg, de Kong die ik voor Finn zou moeten hebben kost een € 30,- en dan weet ik helemaal niet of hij het wel leuk vindt.
nikkigioa schreef:Oh leuk topic dit! Mijn hond heeft ook een KONG. Hij vindt het geweldig! Alleen neemt hij nooit de moeite om ook de laatste restjes uit dat ding te halen, dus hij gaat regelmatig de vaatwasser in.. hihi!
Ik heb nu Kongstuff in mintsmaak gekocht, speciaal voor schone tanden. Maar volgens de verpakking hoort dat op zo'n geribbelde Kong, dan krijg je een soort tandenpoets-effect. Ik heb echter alleen een rode standaardKong. Daar zou het ook wel inkunnen, toch?