shireen schreef:Ik heb zelf ook een rottweiler genaamd King maar doet zijn naam niet ten ere.
Hij is ongecatereerd en heeft nog nooit gevochten of iets in die richting en hij is inmiddels 7.
Ik heb hem met 9 maanden uit het asiel gehaald en ik heb er echt een goede hond aan.
Vorig jaar ben ik bevallen van mijn dochtertje en king vond t allemaal prima alsof ze er al jaren was.
Wel gromt hij nog weleens als hij bv zijn kluif heeft.
Maar dat brommen schijnt een beetje raseigen te zijn.ken er meerdere.
Ik laat hem ondanks dat hij lief is nooit alleen met mijn kind zij zal maar wat bij hem doen.......
Desondanks een prachtbeest en verschrikkelijk lief voor ons.
onze 1e rottweiler, heeft ook nooit zomaar een hond aangevallen, de bouvier van de buurman was echt een rothond, wij hadden geen hek en niets want onze rottweiler kwam gewoon niet van het erf af, maar die twee konden elkaar dus absoluut niet uitstaan en op een dag vliegt die bouvier bij ons het erf op, en toen zag hij zijn kans, en greep hem.. een hels karwei om ze uit elkaar te krijgen, maar gelukkig hebben bijde honden er niets aan over gehouden, toch weet ik zeker dat als de bouvier niet op het erf was gekomen onze hond hem niet had gegrepen, dit was echt een kwestie van "Nu ben je van mij" zelfs wat dat betrefd vind ik ze heel eerlijk, althans de onze was dat..