Gewoon een korte naam, lekker hollands. Zoals henkie, jaap, piet. Daar hou ik van. Maar dit is natuurlijk een vrouwtje, ze zou nogal een complex krijgen als ze zo'n naam zou krijgen. Klara, Suus, Sophie, Annie. Ik heb werkelijk geen inspiratie.
wat een scheetje!! ik vind lola , of bumba, wendy, snowy, spookie, dootje, doortje, saartje, wel geinig! oj
Mooie geit! Ik heb er 3 en ze heten: Kevin (de bok dus) Meggy en Zina. Onze overleden geit heette Nikita!Ben benieuwd wat je kiest.
Onze geiten heten nu:Toosje en KleineMaar doorvoor hadden we:Roosje (& Toosje, was leuke combi ) , Heidi, Clara, Marabelle, Indy, Rosa, Bellinda, Marlies, Katootje, Speedy, Gonzales, Boter & Bloem (ging ook om de combi).... enz enzVerder zijn er ook nog vele namen te vinden op:http://www.paardennamen.nlDat gaat dan wel om paardennamen, maar ach, een naam is een naam!Ze ziet er goed uit, gefeliciteerd met haar! Als je vragen hebt over de verzorging, er zijn ook geitenfora!
lifaya schreef:Oxie (van oxie action ofzo dat klerenschoonmaakmiddel) of Suzie of Sanne of Trudy Dat is toch Vanish? Vanish Oxie Action
Daar heb je gelijk in Ik vind Billie ook een koele naam Net als de geit ding van Oma Duck , alleen het is een meisje dus dat wordt het ook niet
Mijn meisjesmuis heet Joop..dus opzich, het kan inderdaad Of of of.Schaap, lekker origineel, net als mensen die hun kat vogel noemen, of beer ofzo
Ik vind romy wel leuk.. zo heet een geit op stal ook. Doet me ook een beetje aan de kleur (wit/room) denken.
In brabant heb je op de tv een tv programma wat witte geit heet, dat betekent weet jij het (wit te gei ut), dus hoe het bij "witte geit"