Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manueeltje82 schreef:Ja Sancha wat je zegt een chande![]()
Laten we een schandpaal maken voor alle mensen die niet meteen tijd hebben om bij de dierenarts de kat te laten castreren. En laten we ze meteen bekogelen met rotte tomaten en eieren...ow en dan gooien we meel over ze heen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zal ze leren volgende keer meteen te laten castreren...
Tallie_Ho schreef:Vaak is het stress..
De tip die ik ooit kreeg: Haal valeriaan tabetjes of druppels en doe deze in de bak. Valeriaan vinden katten heerlijk!!
Bij mijn kat heeft het geholpen, ze ging weer op de bak. Daarnaast hebben we de stress factor later weggehaald en nu gaat het altijd goed
Citaat:ik heb ook een kat die van de een op de andere dag overal sproeit/plast. het is een vrouwtje en doet het constant tegen deur- en raamposten. ik blijf schoonmaken en spuiten met een fles tegen sproeien. Ik heb het idee dat het bij haar stress is. Doet het sinds het laatste jaar (eind 2007 is er een kat bijgekomen). ik heb nog geen oplossing gevonden. er lopen op de plaats waar ik nu woon veel ongecastreerde katers rond die tegen mijn deuren sproeien en als ik niet oplet ook binnenkomen zo smerig.
Ik hoop dat wanneer ik verhuis ben dat het over is.
Anthea schreef:Poes, de kattenbak word hier elke dag schoon gemaakt, soms wel 2 keer.
Ze zijn nu beide bij de dierenarts, voor de castratie. Dierenarts had eindelijk een gaatje vrij.
manueeltje82 schreef:Ja Sancha wat je zegt een chande![]()
Laten we een schandpaal maken voor alle mensen die niet meteen tijd hebben om bij de dierenarts de kat te laten castreren. En laten we ze meteen bekogelen met rotte tomaten en eieren...ow en dan gooien we meel over ze heen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zal ze leren volgende keer meteen te laten castreren...