Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dreeetje schreef:Belt ze morgenochtend, hond dood .. Pff, ik zou gauw een andere bellen en daar geen contact meer mee hebben! Pff stelletje .. *****
Jeej TS, weet niet hoe oud je bent, maar wat goed hoe je dit allemaal aanpakt zeg!
zitake schreef:Dreeetje schreef:Belt ze morgenochtend, hond dood .. Pff, ik zou gauw een andere bellen en daar geen contact meer mee hebben! Pff stelletje .. *****
Jeej TS, weet niet hoe oud je bent, maar wat goed hoe je dit allemaal aanpakt zeg!
Zo snel zal het wel niet lopen. hadden laatst een hond die vermoedelijk al 2 dagen bloed braakte, maar dan echt plassen bloed. Hond leefde ook nog. Gewoon andere klinieken eens bellen.
kaasje schreef:haar binnenlip is zwart gekleurt vanzichzelf we kunnen het niet zien
Dreeetje schreef:Hmm las het even over en staat er wel alsof ik het meen ..
Nee zo was het dus niet bedoeld, ik maakte het even erger, wat nou als er echt een hond is met een levensberdreigende situatie, die vrouw zegt bel morgen maar even terug .. pff lekker makkelijk dan..
stef schreef:en het tandvlees?
Als je daar met je vinger op drukt wordt het wit. Dit hoort vrij snel weer roze te kleuren als je je vinger weg haalt
zitake schreef:Wordt bij ons op de kliniek ook wel soms gedaan, je moest eens weten waarvoor men allemaal belt savonds laat. maar we stellen wel genoeg vragen om te kunnen oordelen of er echt spoed is of niet.
Dreeetje schreef:zitake schreef:Wordt bij ons op de kliniek ook wel soms gedaan, je moest eens weten waarvoor men allemaal belt savonds laat. maar we stellen wel genoeg vragen om te kunnen oordelen of er echt spoed is of niet.
Maar lijkt me ook logisch dat je mensen ook gerust stelt toch? Kan me voorstellen dat het niet een pretje is als er steeds mensen bellen met: mijn hondje piepte is ze ziek ..?Nee flauw ..
Maar gerust stellen lijkt me toch wel handig, geval TS is totaal nog niet gerust gesteld.. Lijkt me 1 van de prioriteiten toch?