Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Klijntjuh schreef:Kortom, wat een vreselijk baasje ben ik, wie kan mijn honden redden van deze vreselijke plek!
C_arola schreef:Laten we maar ophouden.
Topic kan gesloten worden, onze mening en onze keuze in zo'n situatie is duidelijk en nu maar hopen dat er mogen geen topic word geopent met; mijn hond is doodgegaan door chocola.
Susy_Q schreef:WAt heerlijk om te zien dat bokt allemaal van die lieve dierenvrienden alias dierenartsen in opleiding zijn die bij het kleinste foutje van een eigenaar overal de DA of zelfs de dierenbescherming erbij halen. Nou ik vind het een komisch verhaal en ben blij dat je hond er geen last van heeft. Het had ons ook kunnen overkomen aangezien dat ook zo'n snoeperd is. Heb je zelf nog wel wat van de letter geproefd??
en laat je hond nu ook choco-scheten hahaha.
succes met je bolle-buike-hond en volgende keer de letter opbergen, anders hou je zelf niets meer over!!
en voor de overige bokker... heb ff geteld, advies DA is over 2 pagina's zo'n 17 x gezegd.. TS is een mens, die snappen zulke dingen na 2 x vaak wel....
Sinelia schreef:De hond van de buren had ook geen symtomen, maar viel 20 uur na het eten van chocolade zo dood neer.
C_arola schreef:En daarom mag je geen eigen mening geven??
Vind je het ook een komisch verhaal als de dier met 24 uur dood is??
Sinelia schreef:Sinelia schreef:De hond van de buren had ook geen symtomen, maar viel 20 uur na het eten van chocolade zo dood neer.
Die had hartkloppingen, of lees je daar over heen...
Klijntjuh schreef:C_arola schreef:Laten we maar ophouden.
Topic kan gesloten worden, onze mening en onze keuze in zo'n situatie is duidelijk en nu maar hopen dat er mogen geen topic word geopent met; mijn hond is doodgegaan door chocola.
Nee hoor, maak je maar geen zorgen, en kijk maar naar jezelf inplaats van de wijzende vinger naar een ander te steken
Klijntjuh schreef:C_arola schreef:En daarom mag je geen eigen mening geven??
Vind je het ook een komisch verhaal als de dier met 24 uur dood is??
Je mag je mening geven, graag zelfs, maar als 17 anderen dat ook doen is het wat veel vind je niet
essie_blue schreef:Yamcha schreef:@ KellyG en essie_blue: een herder is wel 10 x zo zwaar als een JR he
dat weet ik hoor, maar gewoon als voorbeeld dat ik ook een DA had gebeld en die zei gewoon goed in de gaten houden. Ons andere hondje had er ook van gesnoept. En dat was een mini malteser. Hetzelfde was voor hem, goed in de gaten houden.