Mijn maag draait hier van om, echt misselijk makend zeg. Wat hadden ze daar te zoeken en waarom doe je een dier zoiets aan.. Hoop dat ze de dader vinden en hoop dat ie niet door de politie gevonden wordt.. Maar door een boze dierenliefhebber!
tjee hoe ziek kun je zijn, heb wel het idee dat ze iets wouden doen wat het daglicht niet verdraagt en zijn gestoord door jullie hond.... en zo met hem wouden afrekenen. Hoop dat alles weer goed komt. Zou het iets zijn om daar camara's te plaatsen (voor als ze toch terug zouden komen, zijn juliie mischien er ook iets geruster op)
er staat melding bij de politie en er zijn vingerafdrukken genomen van de hooivork, of ze hiermee iets gaan ondernemen is nog niet duidelijk.
Net is tv gelderland geweest om te filmen, morgen komt waarschijnlijk hart van nederland, in de gelderlander staat een stukje en de telegraaf wilt ook een stuk schrijven. Er word gelukkig dus geluisterd naar ons verhaal en we hopen dat er hierdoor toch nog iets uitkomt wat ons kan leiden naar wie dit heeft gedaan. Juno heeft net nog een half pilletje opgegeten en nog eens flink gedronken. We hebben hem net buiten gezet maar hij heeft de hele dag nog geen behoeftes gedaan.
Zover we net zagen bloeien de wonden niet meer, hopenlijk blijft dit zo. Morgen moet hij voor controle naar de dierenarts, vrijdag nogmaals.
Vreselijk te ziek voorwoorden, heel veel sterkte voor jullie gewenst en jullie lieve hondje, bah echt ziek, kunnen ze wel tegen een weerloos dier wat een helden zeg.
echt verschrikkelijk! dat mensen zo iets kunnen doen...! hopelijk gaat het snel beter met juno! ik hoop dat de daders snel opgepakt worden!! heel veel succes verder!
ben zelf vanavond weer naar bemmel gegaan, moet morgen weer werken, maar had liever nog even bij hem gezeten. Waarschijnlijk word er morgen nog gefilmt, het filmpje van vanmiddag is te zien op tv gelderland, http://www.omroepgelderland.nl/index.php?id=61836 .
Ik heb het filmpje ook gezien... Ik neem aan dat dat je moeder was?
Hoe dan ook, ik ben het volslagen met haar antwoord eens toen ze haar vroegen wat ze met de dader moeten doen... Sterker nog, ik zou dolgraag een handje willen helpen... geef mij ook maar zo'n vork....
Ik hoop dat jullie hondje er weer helemaal bovenop komt, het arme dier heeft duidelijk veel pijn... is hij inwendig onderzocht?
agot wat ziet ie er uit! krijg tranen in mijn ogen! heeft ie inwendig niets? go moeders go moeders! staan allemaal achter je (heb hier ook nog een 4 tand mestvork zal ik?)