jeetje die rothond zet me voor gek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mies

Re: jeetje die rothond zet me voor gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:11

Heb ik ook gehad maar was het toch wel heel wat erger...
Ze rende over straat en stak over toen er een auto en kwam ik kom we zelf wel gelijk vermoorden dan hoefde mijn moeder dat niet te doen Verdrietig maar gelukkig was ze neeeeet op tijd heel veel mensen 2 uur zoeken in de duinen en bos en straat toen waren ze teruggekomen toen dierenbescherming gebeld en ja hoor tone stond ze voor de deur echt heeeeeeeeeeeel erg blij want de hond was niet van ons Haha!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 19:13

Nouks schreef:
Lia_ schreef:
Hoe kan een hond jou nu voor gek zetten????
De enige die jou voor gek zet ben jezelf door je verantwoordelijkheid niet te nemen!!!
Hoezo rothond, wees blij dat er geen ongelukken zijn gebeurd door je eigen nalatigheid Rolleyes

Euhm......

Ik weet niet hoor, maar ik heb toch zelf de indruk dat Lonneke "rothond" niet helemaal bedoelde als in schijtbak, stinkmodder...

lonneke schreef:
wat een clown is die hond van mij toch. en als je dan boos word op haar kan ze zo lief onschuldig kijken alsof ze van niks weet. grrrrrrrr Haha!

nee, zo bedoelde ik t inderdaad niet. het was meer grappig bedoeld. tuurlijk was ik even kwaad op haar omdat ze normaal altijd luisterd maar ik ben echt wel gek op haar. gelukkig is het goed afgelopen. ik vind ook dat er nogal overdreven word gereageerd. ze heeft niemand opgevreten en iedereen is er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. dus de reacties hier vind ik nogal overdreven. ik heb mijn lesje geleerd, ze mag gewoon niet meer los maar hier word er gereageerd alsof ze iemand doodgebeten heeft. nogal over killed dus. Boos!

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:15

Jeetje wat een ROT reacties allemaal!! Kan toch gebeuren of niet soms?? Dat gebeurd iedereen wel eens foutje moet kunnen en ik kan er wel om lachen dat hij het huis in ging als die mensen het leuk vonden Knipoog

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:15

Lonneke: Nu heeft ze niks gedaan. Wat had je gedaan als er wel iets gebeurd was?
Stel het huis waar ze binnen liep, heeft een hond die haar aangevallen had?

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:17

En die domme reactie van "ja als je kijkt naar haar vorige topics dat begrijp je wel wat ik bedoel" ....... hebben we het daarover dan????

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:19

Silence schreef:
Lonneke: Nu heeft ze niks gedaan. Wat had je gedaan als er wel iets gebeurd was?

Nou het is alleen maar beter dat dit gebeurd is! JUIST!! Want nu zal ze altijd de riem dus om gaan doen dat heeft ze zelf gezegd. Als dit later was gebeurd dan had een andere hond haar hond misschien aan kunnen vallen

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:21

Jolanda_ schreef:
ik ben erg blij voor je dat je hond niet bij mij naar binnen is gerend ik had namelijk eigen handig je hond de deur uit geschopt om te zorgen dat mijn hond niet de dupe wordt want die vliegt haar dan toch echt aan....

Ik kan slecht tegen mensen waarvan de honden niet luisteren maar ze toch los laten lopen. Magic heeft een bloed hekel aan andere honden en moet als het heel druk is al gemuilkorft aan de lijn omdat hier zoveel mensen zijn waarvan de hond gewoon op haar afgerend komt en als zij dan uitvalt ben ik de schuldige... pislink kan ik daarom worden je hoort je hond gewoon aan de lijn te hebben!!!

Als lonneke haar hond bij jou naar binnen ging was het jou fout want jij had de deur open gelaten Slapen

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:21

En dan kan je wel verwachten dat er iets naar binnen kan komen..

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:22

Miesje, ik denk dat Lonneke prima zelf kan antwoorden hoor.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:22

Al is het ook de fout van lonneke dat ze de lijn vergeten was!

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:23

Silence schreef:
Miesje, ik denk dat Lonneke prima zelf kan antwoorden hoor.

Dat kan ze ook maar als je in een topic een reactie achterlaat dan kun je wel verwachten dat er soms ook andere mensen op reageren Knipoog

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:24

Ja inderdaad, maar jij gaat nu in op alle reactie´s Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:25

_Miesje_ schreef:
Als lonneke haar hond bij jou naar binnen ging was het jou fout want jij had de deur open gelaten Slapen

Dacht ik niet... Haha! jij mag ècht wel je deur open zetten hoor. Daar in tegen mag een hond niet loslopen of ongevraagd op iemand zijn terrein komen
Knipoog

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:26

Maar je had al je berichtjes ook in 1 groot bericht kunnen maken Knipoog

_Miesje_ schreef:
En die domme reactie van "ja als je kijkt naar haar vorige topics dat begrijp je wel wat ik bedoel" ....... hebben we het daarover dan????

Maar dan weet je wel waarom sommige mensen een beetje 'aanvallend' reageren op de TS.

_Miesje_ schreef:

Nee, mijn huis, mijn deur. Jouw hond of de hond van de TS heeft daar niks te zoeken. Ik zou de hond er uitgeschopt hebben. Zout op, zorg er eerst maar voor dat je hond luistert of laat haar anders niet niet los. En geen riem meenemen, ja das gewoonweg DOM.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:56

Ow naja sorry!! Hoor ik had me er maar niet mee hoeven bemoeien wat mijn hele postvak zit vol met pm hoe ik alles beter had moeten zeggen! Beetje zielig dat je dat dan niet hier in het topic zegt alsof je bang bent dat anderen er op gaan reageren ofzo!

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:57

Silence schreef:
Ja inderdaad, maar jij gaat nu in op alle reactie´s Knipoog

Dat is waar Haha!

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:10

_Miesje_ schreef:
Silence schreef:

Nou het is alleen maar beter dat dit gebeurd is! JUIST!! Want nu zal ze altijd de riem dus om gaan doen dat heeft ze zelf gezegd. Als dit later was gebeurd dan had een andere hond haar hond misschien aan kunnen vallen

alleen maar beter?nu zal ze het altyd doen?
ze had juist ook deze keer,en dus altyd, de riem om moeten doen!om die dingen te voorkomen!
nee ik vind het ook niet kunnen en helemaal niet als je weet dat je hond af en toe oostindisch doof is en dan dus niet luistert!

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:24

Citaat:
alleen maar beter?nu zal ze het altyd doen?
ze had juist ook deze keer,en dus altyd, de riem om moeten doen!om die dingen te voorkomen!
nee ik vind het ook niet kunnen en helemaal niet als je weet dat je hond af en toe oostindisch doof is en dan dus niet luistert!

Ze had idd beter het altijd moeten doen maar nu heeft ze haar lesje toch geleerd? Als het een andere keer was gebeurd had het veel erger kunnen zijn.

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:33

het had ook deze keer veel erger kunnen zijn...

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:36

Dat is niet gebeurt, dus waarom zouden we het dan nog over: Stel dat... praten?

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:38

Gebeurt is gebeurt.
Iedereen is er zonder kleerscheuren van af gekomen.
Ik vraag mij nu wel af of iedereen nou niet eens een stomme fout heeft gemaakt.
Mensen maken nou eenmaal fouten.
En leraren maken geen fouten, want fouten maken is menselijk. Clown

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:38

Mensen niet zoveel kijken naar 'als, als, als'.. Dít is er nu gebeurd en niks anders. Het zal niet meer vaak gebeuren als ik Lonneke ook zo hoor.

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:40

nee godzijdank is er niks gebeurd nee!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:47

Jeetje wat een reacties zeg op iets wat zonder enkel probleem is afgelopen.

Wij hebben 's zomers altijd onze voordeur open staan (hebben geen balkon, dus vandaar zo om het huis lekker te luchten) en mijn hond ligt dan altijd languit in de zon op de gallerij.
In een onoplettend moment van een van ons is ze ook eens opgestaan om op haar dooie gemakt bij de buren naar binnen te kuieren en eens hard kwispelend nieuwe vrienden te maken...
Jammer, doet ze anders nooit, maar is wel gebeurd. Buurtjes konden er ook eigenlijk nog wel om lachen ook Haha!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:50

Goof schreef:
Jeetje wat een reacties zeg op iets wat zonder enkel probleem is afgelopen.

Wij hebben 's zomers altijd onze voordeur open staan (hebben geen balkon, dus vandaar zo om het huis lekker te luchten) en mijn hond ligt dan altijd languit in de zon op de gallerij.
In een onoplettend moment van een van ons is ze ook eens opgestaan om op haar dooie gemakt bij de buren naar binnen te kuieren en eens hard kwispelend nieuwe vrienden te maken...
Jammer, doet ze anders nooit, maar is wel gebeurd. Buurtjes konden er ook eigenlijk nog wel om lachen ook Haha!

Wat nou als ze je hond hun huis uit getrapt hadden??
Heul onverantwoord. Clown