Ze rende over straat en stak over toen er een auto en kwam ik kom we zelf wel gelijk vermoorden dan hoefde mijn moeder dat niet te doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nouks schreef:Lia_ schreef:Hoe kan een hond jou nu voor gek zetten????
De enige die jou voor gek zet ben jezelf door je verantwoordelijkheid niet te nemen!!!
Hoezo rothond, wees blij dat er geen ongelukken zijn gebeurd door je eigen nalatigheid
Euhm......
Ik weet niet hoor, maar ik heb toch zelf de indruk dat Lonneke "rothond" niet helemaal bedoelde als in schijtbak, stinkmodder...lonneke schreef:wat een clown is die hond van mij toch. en als je dan boos word op haar kan ze zo lief onschuldig kijken alsof ze van niks weet. grrrrrrrr
Silence schreef:Lonneke: Nu heeft ze niks gedaan. Wat had je gedaan als er wel iets gebeurd was?
Stel het huis waar ze binnen liep, heeft een hond die haar aangevallen had?
Jolanda_ schreef:ik ben erg blij voor je dat je hond niet bij mij naar binnen is gerend ik had namelijk eigen handig je hond de deur uit geschopt om te zorgen dat mijn hond niet de dupe wordt want die vliegt haar dan toch echt aan....
Ik kan slecht tegen mensen waarvan de honden niet luisteren maar ze toch los laten lopen. Magic heeft een bloed hekel aan andere honden en moet als het heel druk is al gemuilkorft aan de lijn omdat hier zoveel mensen zijn waarvan de hond gewoon op haar afgerend komt en als zij dan uitvalt ben ik de schuldige... pislink kan ik daarom worden je hoort je hond gewoon aan de lijn te hebben!!!
Silence schreef:Miesje, ik denk dat Lonneke prima zelf kan antwoorden hoor.
_Miesje_ schreef:Als lonneke haar hond bij jou naar binnen ging was het jou fout want jij had de deur open gelaten
_Miesje_ schreef:En die domme reactie van "ja als je kijkt naar haar vorige topics dat begrijp je wel wat ik bedoel" ....... hebben we het daarover dan????
_Miesje_ schreef:Als lonneke haar hond bij jou naar binnen ging was het jou fout want jij had de deur open gelaten
Silence schreef:Ja inderdaad, maar jij gaat nu in op alle reactie´s
_Miesje_ schreef:Silence schreef:Lonneke: Nu heeft ze niks gedaan. Wat had je gedaan als er wel iets gebeurd was?
Stel het huis waar ze binnen liep, heeft een hond die haar aangevallen had?
Nou het is alleen maar beter dat dit gebeurd is! JUIST!! Want nu zal ze altijd de riem dus om gaan doen dat heeft ze zelf gezegd. Als dit later was gebeurd dan had een andere hond haar hond misschien aan kunnen vallen
Citaat:alleen maar beter?nu zal ze het altyd doen?
ze had juist ook deze keer,en dus altyd, de riem om moeten doen!om die dingen te voorkomen!
nee ik vind het ook niet kunnen en helemaal niet als je weet dat je hond af en toe oostindisch doof is en dan dus niet luistert!
Goof schreef:Jeetje wat een reacties zeg op iets wat zonder enkel probleem is afgelopen.
Wij hebben 's zomers altijd onze voordeur open staan (hebben geen balkon, dus vandaar zo om het huis lekker te luchten) en mijn hond ligt dan altijd languit in de zon op de gallerij.
In een onoplettend moment van een van ons is ze ook eens opgestaan om op haar dooie gemakt bij de buren naar binnen te kuieren en eens hard kwispelend nieuwe vrienden te maken...
Jammer, doet ze anders nooit, maar is wel gebeurd. Buurtjes konden er ook eigenlijk nog wel om lachen ook