MissToseland schreef:naja poepjes, soms ljkt het of er een volwassen kerel in de bak heeft gezeten
Tjah, ik bedoel maar........ en dan x2 en maar 3x per week verschonen???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MissToseland schreef:naja poepjes, soms ljkt het of er een volwassen kerel in de bak heeft gezeten
Siggislief schreef:Hij's een paar maanden geleden bij de DA geweest en hij was gezond verklaart..![]()
En niks mis met hem!
Nouks schreef:Ik sta echt versteld van sommige reacties hier. Ik schep dagelijks de drollen en pies-klonten uit de bak met als gevolg dat ik hem maar eens in de zoveel werken helemaal hoef schoon te maken. Kleine moeite lijkt me. "Als ik het iedere dag moest doen kan ik net zo goed direct de hele bak leeg gooien"? Dan koop je toch zo'n drollenschepje zodat je echt alleen de drollen en klonten er uit schept? Hoe moeilijk kan het wezen zeg....
Chiqa schreef:Dus eccht die bak vaker schoonmaken Siggiislief, je kat is oud en heeft hoogstwaarschijnlijk hetzelfde probleem als mijn opa.Doen hoor!!
Siggislief schreef:Hellup..
De kat heeft dus in de gang gepoept, maar precies op een stekelige mat..
En die kun je niet 1,2,3 oftwel NIET in de wasmachine gooien!
Heb het geprobeerd op te ruimen, en gevraagd aan mn broer hoe het moest..
Maar hij wilt me niet helpen want die gast zit achter de computer een spelletje te spelen en
reageert ook niet van Oh..ik help je eventjes!
Hoe krijg ik dat voor de rest weg? Nu zit er een lichtbruine vlek op een donkerbruin achtige mat..
Ben al flink boos geweest op de kat dat ie een kattenbak heeft om te schijten..
En NIET de gang een stortplaats is voor katteschijt...
Hoe krijg ik het dus er vanaf, ik word al misselijk als ik er naar kijk.. heb het al met een zakje om de hand gedaan.
En heel wat doekjes erboven.. maar word er gewoon kotsmisselijk van!
Pikeur schreef:Ik heb van die plastic zakken speciaal voor in de kattebak, gewoon die zak dr uit, nieuwe dr in, wat grind erop en klaar
Echt ideaal
Maar ontopic: kun je die mat niet naar buiten slepen, en even met de tuinslang afspuiten ofzo?
En daarna nog eens met schoonmaakmiddel
Mijn kat heeft weleens op mn vloerbedekking gekotst, is ook behoorlijk ranzig.. heb toen met een emmer water, een borstel ,een spons en een wc papier die steeds het vocht op kon nemen schoongemaakt
Edit: Oh wacht.. dit topic is van gisteren
Is het nog een beetje gelukt?
Siggislief schreef:_Rijkie_ schreef:Borstel en een sopje
En boos worden op de kat heeft niet zoveel zin, die begrijpt dat echt niet meer
Die meneer wist het wel van een leeftijd van 19 jaar..
Hij zat later beteuterd bij de kattenbak..
Eens kijken of een borstel hebben..
Ik maak iedere week 3 keer de kattebak schoon wegens 2 katten.
Ik heb de deur open gelaten wegens die oudste kat, en mn broer is waarschijnelijk nog beneden geweest en heeft
de deur dicht gedaan en daarna is later de oudste naar beneden gegaan, en ik was naar 't dorp toe dus ik kan geen deur open doen.
En mn broer kon best wel naar beneden gaan vind ik als ie weet dat de kat naar beneden ging.