poes schreef:Lonneke, ik neem het meestal voor je op, maar in dit verhaal vind ik niet dat jij het slachtoffer bent maar vooral de kittens... Enten is een basishandeling bij élk dier, en ook al helpt het niet tegen alles, het kan maar helpen... Verhuizen brengt vaak veel stress mee en vaak ook een uitbraak van iets wat al lag te sluimeren... Mijn kater was hier net een dag binnen en begon te niezen, en nu 9 maanden later, weet ik dat we ermee moeten leven helaas. Een kat gaat dus niet altijd dood aan niesziekte, maar vervelend is het alvast wel...
Spijtig voor de katjes....
je hoort mij ook niet zeggen dat het niet slim is. ik weet nu dat het beter was als ze wel geent waren, maar acheraf praten is altijd makkelijk. en ik ben het met je eens dat die kittens het slachtoffer waren. ik vind het ook heel sneu dat het zo moest aflopen. maar die mensen hebben ze toch meegenomen ondanks dat ik het erbij heb verteld. dat is dan hun eigen verantwoording op dat moment. ze waren niet ziek toen ze hier waren. ze waren actief en speels. en zieke katten spelen niet en eten niet. dus ik voel me niet echt verantwoordelijk dat ze daar alsnog ziek zijn geworden.