mooi dat ie weer terug is. die van mij ben ik ook eens kwijt geweest. 2 dagen. wat bleek? hij lag IN mijn dekbed en heeft dus 2 dagen bij me geslapen zonder dat ik t wist. ben al lang blij dat ik er niet op was gaan zitten ofzo
Haha heel herkenbaar wij hadden vroeger ook een dwerg hamster die een meester was in ontsnappen! Wij hebben een heel groot appartement dus dat was wel lang zoeken, gelukkig hielp onze hond altijd mee zoeken favo plaatstje van Hammie was trouwens achter de radiators. Je zag hem dan heel mooi kijken van "Nana je kan me toch niet pakken!" Goed dat je je hamster terug gevonden hebt
Mooi dat ie weer terecht is! Mijn ratje was ook een keer van mn bed afgesprongen op mn kamer, de hele tijd aan het heen en weer rennen in mijn kamer. In dozen, op dozen enz verstoppen. Prachtig om te zien vanaf bed
oeps, dat is lastig...onze hamster is ook een aantal keren ontsnapt.
Alledrie de keren weer gevonden hoor, zag hem opeens lopen over de grond, 1 x hoorde ik hem gillen omdat de kat op hem zat te loeren...(raar geluid trouwens) en de laatste keer hing hij in de gordijnen....
dus ik zou afwachten....vandaag of morgen zie je hem wel weer lopen...vooral sávonds of snachts..
Goed dat je die van jou teruggevonden hebt Bij mij is er vroeger wel eens vaker wat ontsnapt en niet meer tevoorschijn gekomen (tja ik had af en toe onverwacht een nestje en dan zijn ze nog veel kleiner )
Hiermee kun je je beeste levend vangen, kun je hem dus echt niet vinden en kan hij niet buiten zijn dan moet je alleen wachten tot hij honger krijgt
IkenIndi wat lief dat je samen met je hamster het bed hebt gedeelt. Dat had inderdaad heel anders kunnen aflopen. Mijn schoonouders vroegen zich bijvoorbeeld af waarom het buitenkussen zo stonk daar zat dus een wilde huismuis in (dood).
jaren geleden heb ik ook een hamster gehad. die liet ik altijd veilig in de keuken lopen. dacht ik..... was blijkbaar een kleine opening in de plint onder het keukenblok. heeft men vader die hele plint eraf kunnen schroeven om mijn hamster te vangen. hihi
Mensen nu is mijn hamster weg! De buis die buiten het hok zit was los gegaan, of ik had hem nog goed vast gemaakt. Me stiefvader zag hem gistermiddag lopen en hij dook snel onder me bed. Ze hebben hem nergens meer kunnen vinden toen, ik heb ook OVERAL gezocht in mijn kamer gisteravond en nergens te vinden. Vannacht hoorde ik haar geluid maken, ik kijken.. en nee natuurlijk zag ik weer niks. Ze heeft vannacht watjes meegesleurd naar het kiertje tussen de muur en mijn kast, dus ik denk AAAH DAAR ZIT ZE! Maar nee, ook niet.. ik heb ook nergens gaatjes o.i.d. in mijn muren zitten.
Doordeweek als ik in Utrecht zit, staat de hamster van m'n zusje op mijn kamer thuis. Was ze laatst een keer 's nachts ontsnapt... Had ze onder m'n bed in de hoek een heel stuk van m'n tapijt kapot gekauwd en een holletje van gemaakt