Wie heeft er een hond uit het asiel???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: Wie heeft er een hond uit het asiel???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 18:44

onze allereerste hond was een ras echte duitse herder van 3 jaar uit het asiel. Ik werkte toen nog op het asiel en die hond kwam steeds terug omdat hij alles kapot beet. En ik vond het een geweldige hond en uiteindelijk mocht ik hem hebben van mijn moeder. Nog nooit zo'n lieve hond gehad. is 12 jaar geworden en hebben we in laten slapen na een herseninfarct. daarna hebben we pups genomen, maar de laatste hond was geen asiel hond, maar een "gewoon" afdankertje. Hij werd in de krant per advertentie aangeboden, een collie-reu van 3 jaar. Deze oude mopperbeer wordt in januari 9 jaar. En we hebben een asielpoes. vorig jaar hadden we een nestjes kittens hier thuis in de opvang en eentje mocht blijven. Dus het is niet echt een asielkat, heeft geen asiel van binnen gezien.

pantuf

Re: Wie heeft er een hond uit het asiel???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 18:46

Wij hebben er eentje uit het asiel, helaas met gebruiksaanwijzing en wil niet weten wat er ooit met hem gebeurd is.
Zijn karakter naar vreemde is niet echt leuk en ook ons durfde hij in het begin best te bijten. Nu gaat het steeds beter en word hij weer sociaal