Silence schreef:Ja, we konden er een stamboom bij krijgen.
Hebben dit echter niet gedaan, omdat we er niet mee wilde fokken of niks niet.
Gewoon voor onszelf een plezierhondje.
die stambomen die je daar krijgt zijn fake
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Silence schreef:Ja, we konden er een stamboom bij krijgen.
Hebben dit echter niet gedaan, omdat we er niet mee wilde fokken of niks niet.
Gewoon voor onszelf een plezierhondje.
breezy302 schreef:mijn god! je denkt er toch zeker niet over om daar een hond te kopen?
mijn broer heeft dar met ze stomme kop gedaan en ze hond heeft een nep stamboom een valse chip en 10001 ziekets
Jaimyliefje schreef:mijn god, die nummer 3, dat vosje.. Die kun je zo hier komen brengen.. Wat een schatje! Prachtig hondje
Maar ik gruwel er ook van, dit soort praktijken. Het punt is dat mensen er toch wel blijven kopen, dus als jij wegblijft, gaat een ander wel. Er zijn echter minder kopers dan en dus meer dode hondjes. Pff, het is en blijft gewoon ziek!
ik ga wel naar het asiel als ik een hond zou willen, of een proffesionele fokker!
Jeanine84 schreef:Jaimyliefje schreef:mijn god, die nummer 3, dat vosje.. Die kun je zo hier komen brengen.. Wat een schatje! Prachtig hondje
Maar ik gruwel er ook van, dit soort praktijken. Het punt is dat mensen er toch wel blijven kopen, dus als jij wegblijft, gaat een ander wel. Er zijn echter minder kopers dan en dus meer dode hondjes. Pff, het is en blijft gewoon ziek!
ik ga wel naar het asiel als ik een hond zou willen, of een proffesionele fokker!
Dat is dus een Shibaen shiba's zien er onwijs leuk uit maar ze hebben een onwijs groot karakter! En helaas kopen mensen deze vosjes bij broodfokkers en brengen ze vervolgens naar het asiel omdat ze onhandelbaar zijn!
Mireille schreef:Dat is geen Shiba.Hij ziet er misschien uit als een Shiba, maar de honden die daar zitten hebben geen stamboom. En van een hond zonder stamboom kun je niet zeggen dat het een rashond is.
AngelofLove schreef:Mireille schreef:Dat is geen Shiba.Hij ziet er misschien uit als een Shiba, maar de honden die daar zitten hebben geen stamboom. En van een hond zonder stamboom kun je niet zeggen dat het een rashond is.
Daar heb je misschien wel gelijk in maar als de vader en moeder allebei een (ik zeg maar wat) berner senner zijn dan is de pup volgens jou geen berner senner????