Puppykennel ITP

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Puppykennel ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:54

Silence schreef:
Ja, we konden er een stamboom bij krijgen.
Hebben dit echter niet gedaan, omdat we er niet mee wilde fokken of niks niet.
Gewoon voor onszelf een plezierhondje.

die stambomen die je daar krijgt zijn fake

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 23:57

breezy302 schreef:
mijn god! je denkt er toch zeker niet over om daar een hond te kopen?

mijn broer heeft dar met ze stomme kop gedaan en ze hond heeft een nep stamboom een valse chip en 10001 ziekets

Is dat die bulldog pup in je profiel?
en is die dus gehaald in baarle nassau?

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 00:01

mijn god, die nummer 3, dat vosje.. Die kun je zo hier komen brengen.. Wat een schatje! Prachtig hondje Lovers

Maar ik gruwel er ook van, dit soort praktijken. Het punt is dat mensen er toch wel blijven kopen, dus als jij wegblijft, gaat een ander wel. Er zijn echter minder kopers dan en dus meer dode hondjes. Pff, het is en blijft gewoon ziek!
ik ga wel naar het asiel als ik een hond zou willen, of een proffesionele fokker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 00:01

ja dat is de bulldog pup in mijn profiel en die is idd gehaald in baarle nassau.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:47

Als je die foto's ziet zou je toch in staat zijn om ze allemaal op te halen, ook als je die beelden ziet van Radar. Maar ja dat kan niet want dan hou je het in stand, maar nu hebben die hondjes het weer slecht. Heel dubbel altijd dit soort dingen, maar goed ik doe het niet. Hoe moeilijk het ook is.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 10:59

Ik heb die filmpjes bekeken... OMG wel erg, zielig vooral voor die moederhonden! Die werpen gewoon zoveel pups! En de pups gaan al veel te vroeg weg bij ze Boos! Maar ik had zelf heel graag dat mopshondje mee willen nemen en anders die chihauwa (hoe je het ook schrijft:+ ) die waren nog levendig, niet ontstoken oogjes en oogt ook niet ongezond. Maar je krijgt er altijd wel problemen mee...

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:24

Helaas vliegen ze hier als broodjes over de toonbank, en HOE DOM, HOE DOM KUN JE ZIJN, door alles van wat je er maar over kunt vinden en lezen, NOG EEN BORD VOOR JE KOP TE HEBBEN en daar een pup te halen...

9 van de 10 zijn ziek, ik heb er naast gewoond, en om de haveklap stonden er mensen met zieke honden aan mijn deur, dat de afspraken weer is niet nagekomen waren, valse entingen, en valse paspoorten..

KOOP JE HOND TOCH IS BIJ EEN ERKENDE FOKKER!!!!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:29

Jaimyliefje schreef:
mijn god, die nummer 3, dat vosje.. Die kun je zo hier komen brengen.. Wat een schatje! Prachtig hondje Lovers

Maar ik gruwel er ook van, dit soort praktijken. Het punt is dat mensen er toch wel blijven kopen, dus als jij wegblijft, gaat een ander wel. Er zijn echter minder kopers dan en dus meer dode hondjes. Pff, het is en blijft gewoon ziek!
ik ga wel naar het asiel als ik een hond zou willen, of een proffesionele fokker!

Dat is dus een Shiba Knipoog en shiba's zien er onwijs leuk uit maar ze hebben een onwijs groot karakter! En helaas kopen mensen deze vosjes bij broodfokkers en brengen ze vervolgens naar het asiel omdat ze onhandelbaar zijn!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:37

Jeanine84 schreef:
Jaimyliefje schreef:
mijn god, die nummer 3, dat vosje.. Die kun je zo hier komen brengen.. Wat een schatje! Prachtig hondje :+:

Dat is dus een Shiba ;) en shiba's zien er onwijs leuk uit maar ze hebben een onwijs groot karakter! En helaas kopen mensen deze vosjes bij broodfokkers en brengen ze vervolgens naar het asiel omdat ze onhandelbaar zijn!

Dat is geen Shiba. :) Hij ziet er misschien uit als een Shiba, maar de honden die daar zitten hebben geen stamboom. En van een hond zonder stamboom kun je niet zeggen dat het een rashond is. :)

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:40

Heel scherp Mireille Lachen een wannabe dan Knipoog

AngelofLove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:44

Mireille schreef:
Dat is geen Shiba. Lachen Hij ziet er misschien uit als een Shiba, maar de honden die daar zitten hebben geen stamboom. En van een hond zonder stamboom kun je niet zeggen dat het een rashond is. Lachen

Daar heb je misschien wel gelijk in maar als de vader en moeder allebei een (ik zeg maar wat) berner senner zijn dan is de pup volgens jou geen berner senner????

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:48

AngelofLove schreef:
Mireille schreef:
Dat is geen Shiba. :) Hij ziet er misschien uit als een Shiba, maar de honden die daar zitten hebben geen stamboom. En van een hond zonder stamboom kun je niet zeggen dat het een rashond is. :)

Daar heb je misschien wel gelijk in maar als de vader en moeder allebei een (ik zeg maar wat) berner senner zijn dan is de pup volgens jou geen berner senner????

Juist. Als dat niet op papier staat (geen stamboom aanwezig) kun je dat niet aantonen. :)

De pups die je kunt kopen in zo'n puppykennel kunnen er qua uiterlijk uitzien als een bepaald ras, maar ik denk dat je je beter nog eens 10x achter de oren kunt krabben of het wel degelijk een rashond is. ;)
Maar dat vind ik nog niet eens zo heel erg belangrijk. De gezondheid en de manier van handelen staat imo op nummer één.