Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
Mooi stukje heb je geschreven Simone!! superwoman schreef:Wat ik niet snap is dat mensen zo graag jonge dieren aanschaffen.... Tuurlijk zijn ze schattig om te zien, maar dat opvoeden is imo echt geen pretje.
Kittens gaat nog wel vind ik, maar ik heb nu een puppy en ik kan niet wachten tot hij groot is

Quellian schreef:Kittens zijn ook niet grappig, vooral katers niet
Mijn laatste kitten was een hyperactieve harige stuiterbal die van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat tegen de muren aanracete (al dan niet geholpen door zijn 'stief'broertje die dat maar wat grappig vond). Ik heb mezelf jarenlang voorgenomen nóóit meer kittens te nemen, en al helemaal niet als ze zo snoezig kijken...(is uiteindelijk wel meer dan goed gekomen met allebei - waren heerlijke katten geworden, mis ze nog steeds, maar men wat heb ik daar een grijze haren van gekregen)nicci88 schreef:ohhh ik vond het heerlijk om mijn honden op te voeden!!
De jack hebben we ook een cursus mee gedaan (maar der is niet veel van vlijven hangen)
Maar die grote kan zonder lijn naast me lopen.
Heerlijk!!!
Quellian schreef:Kittens zijn ook niet grappig, vooral katers niet
superwoman schreef:Quellian schreef:Kittens zijn ook niet grappig, vooral katers niet
Dan heb ik mazzel gehad denk
superwoman schreef:Quellian schreef:Kittens zijn ook niet grappig, vooral katers niet
Dan heb ik mazzel gehad denk

), hetzelfde met de lamellen (en je krijgt ze ook zo makkelijk weer goed
) als een idioot door de kamer sprinten, kotsen van grote hoogtes
mensen in de nek springen, 5 krabpalen slopen en 2 bankstellen, en ik kan nog wel even doorgaan.......

Yamcha ging bovenop het beeldscherm van zijn computer zitten en naar zijn handen meppen, toen hij aan het typen was..... 
icm met een jonge Yamcha zeker 

superwoman schreef:nicci88 schreef:ohhh ik vond het heerlijk om mijn honden op te voeden!!
De jack hebben we ook een cursus mee gedaan (maar der is niet veel van vlijven hangen)
Maar die grote kan zonder lijn naast me lopen.
Heerlijk!!!
snachts eruit om 'm uit te laten, het "knagen" aan alles, nog niet geheel zindelijk, vind je dát leuk?
nicci88 schreef:Ja omdat je weet dat het erbij hoort.
En dan ben je aan het schelde op dat beestje en dan kijk je zo'n pup in de ogen en ben je alles weer vergeten.
Tenminste ik wel.
Ik vond de puppy tijd echt heerlijk!

), maar ook regelmatig zat ik zonder internet, licht of kon ik niet stofzuigen omdat meneer weer ergens aan had zitten kluiven. Nee, echt een leuke tijd vond ik dat niet
Het is nu overigens een moordhond hoor, al mijn dieren, alleen zit die witte nog even in de irritante kittenfase waarin hij aan het ontdekken is een echte man te zijn, ga hem binnenkort ook even uit die realiteit halen, krijgt me veel te veel babbels! 

dipstaartje schreef:die kitten die ik nu van iemand overgenomen heeft in zijn 13 weken al 4 baasjes gehad
is toch niet normaal