Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
superwoman schreef:Wat ik niet snap is dat mensen zo graag jonge dieren aanschaffen.... Tuurlijk zijn ze schattig om te zien, maar dat opvoeden is imo echt geen pretje.
Kittens gaat nog wel vind ik, maar ik heb nu een puppy en ik kan niet wachten tot hij groot is
Quellian schreef:Kittens zijn ook niet grappig, vooral katers niet
nicci88 schreef:ohhh ik vond het heerlijk om mijn honden op te voeden!!
De jack hebben we ook een cursus mee gedaan (maar der is niet veel van vlijven hangen)
Maar die grote kan zonder lijn naast me lopen.
Heerlijk!!!
Quellian schreef:Kittens zijn ook niet grappig, vooral katers niet
superwoman schreef:Quellian schreef:Kittens zijn ook niet grappig, vooral katers niet
Dan heb ik mazzel gehad denk
superwoman schreef:Quellian schreef:Kittens zijn ook niet grappig, vooral katers niet
Dan heb ik mazzel gehad denk
superwoman schreef:nicci88 schreef:ohhh ik vond het heerlijk om mijn honden op te voeden!!
De jack hebben we ook een cursus mee gedaan (maar der is niet veel van vlijven hangen)
Maar die grote kan zonder lijn naast me lopen.
Heerlijk!!!
snachts eruit om 'm uit te laten, het "knagen" aan alles, nog niet geheel zindelijk, vind je dát leuk?
nicci88 schreef:Ja omdat je weet dat het erbij hoort.
En dan ben je aan het schelde op dat beestje en dan kijk je zo'n pup in de ogen en ben je alles weer vergeten.
Tenminste ik wel.
Ik vond de puppy tijd echt heerlijk!
dipstaartje schreef:die kitten die ik nu van iemand overgenomen heeft in zijn 13 weken al 4 baasjes gehad
is toch niet normaal