BiatCh_ schreef:Na net een ander topic gelezen te hebben vraag ik me dit dus ook af.
Ons hondje komt uit belgie en heeft dus ook geen stamboom.
Nu ik zo allemaal eens terug ga denken zijn er wel wat dingen.
Ze woonden in een groote villa met dus een bijkeuken , soort van dan met een honden winkeltje. En ze hadden dus een soort van schuur waar verschillende soort van kennels zaten waar de ¨pups in zaten. ook oudere pups trouwens.
verschillende rassen ook.
Die van ons zat in een glazenbak met een lamp erboven. We kregen wel een entboekje mee. en een boekje van de rassen die hun hadden en info over pups.
Ook een riempje en geloof speeltje en een zak voer etc voor de eerste tijd.
Ze was ook niet echt heel goedkoop vond ik.
Wel had ze wormen en vlooien en was ook 5 a 6 weken geloof ik. Wat dus veel te jong was.
Maar is natuurlijk achteraf gepraat.
Ja helaas, typisch broodfok geval.
Zoals voorgaande mensen al zeggen en ik weet dat het cru klinkt maar het is echt wel zo; laat je informeren voor je een hond koopt, neem iemand mee die ervaring heeft en neem contact op met een rasvereniging. Daarnaast moet je nooit meer dan zo'n 200,- betalen voor een rasloze hond, en ja, dat zijn dus alle honden zonder stamboek papieren. Meer is zo'n hond dus echt niet waard.
Het is eerder jammer dat jullie nu de broodfok in stand houden dan dat je geen leuk hondje hebt, zal vast een lief dier zijn en misschien geef je in de loop der jaren iets meer geld uit aan medische kosten maar zorg wel dat je ervan geleerd hebt en dat anderen niet dezelfde fout begaan.