Hondendraagtassen waar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Re: Hondendraagtassen waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 00:40

Klijntjuh schreef:
Een Fundle is ideaal! Die heb ik veel gebruikt toen mijn hondje een hernia had. De ligging is voor de hond heel prettig (zachte rand) en voor jezelf is het fijn omdat het een hele brede draagband heeft, en daardoor het gewicht goed verdeeld.
bij http://www.canebello.nl kun je ze kopen.

(Ze zijn alleen wel wat prijzig, maar voor je hond het beste)

ja.. dan houd het al op he... Huilen van het lachen

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 00:48

Dreeetje schreef:
Hihi even op die site kijken dan zie ik die lelijke buggy's weer.. Kan me echt niet voorstellen dat mensen hun hondje daarin doen.. Snap niet hoe ze dat op de markt hebben kunnen brengen! Nagelbijten / Gniffelen

IDEAAL zijn die dingen! Je gaat ook niet de hele dag met je dochtertje op de arm lopen als je boodschappen gaat doen Knipoog Nee hoor, geen vergelijking Tong uitsteken honden kun je inderdaad ook thuis laten. maar ik vind het super handig, ik hoef nooit meer met mijn boodschappen te shouwen en de hondjes zijn er een extra keer per dag uit! (ze lopen zelf heen en terug naar de supermarkt natuurlijk, alleen in de winkel zitten ze erin)
Ik zweer erbij! en zou echt niet meer zonder willen! (vooral eigen gemak dus, en de hondjes vinden het heeelemaal best! een rijdende mand Tong uitsteken )
Ik heb alleen wel een iets luxer/netter model buggy. Knipoog

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 00:51

ROFL Jij hebt zo'n buggy ??
Ik heb er nog nooit iemand mee zien lopen.. En vind ze echt verschrikkelijk !!!

Praktisch, medisch gebruik of puur voor de mooiigheid ala fashion Knipoog

Egoistisch ( Clown ) puur eigen gemak Vork dus praktisch gebruik, alleen niet praktisch voor je honden maar voor jezelf Cool
Laatst bijgewerkt door Dreeetje op 20-11-08 00:53, in het totaal 3 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 00:52

Honden horen niet in een supermarkt, ook niet als ze in een buggy zitten.

Persoonlijk zou ik mezelf werkelijk kapotschamen om met zo'n ding rond te lopen. Krijg altijd het idee van mensen die eigenlijk een baby willen maar tot die tijd hun hond maar als baby gebruiken.
Nee helemaal niets voor mij, ik laat mijn honden liever hond zijn.
En ja dat betekend dat ze even thuis moeten blijven als ik naar de supermarkt ga en dat hebben ze tot nu toe prima overleefd.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 00:54

Ik dacht ook dat honden niet in een supermarkt mochten ?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 00:54

ThePast03 schreef:

Persoonlijk zou ik mezelf werkelijk kapotschamen om met zo'n ding rond te lopen. Krijg altijd het idee van mensen die eigenlijk een baby willen maar tot die tijd hun hond maar als baby gebruiken.
En ja dat betekend dat ze even thuis moeten blijven als ik naar de supermarkt ga en dat hebben ze tot nu toe prima overleefd.

helemaal mee eens.. mensen die met hun hondjes naar een supermarkt gaan doen dat alleen maar om te pronken.. 'kijk mij eens met mijn paris tas en mijn broodfok chi-tje'

honden horen niet in een supermarkt!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 00:55

Dreeetje schreef:

Egoistisch ( Clown ) puur eigen gemak Vork

Mooi zijn de dingen niet, dus daar hoef ik het niet voor te doen! Knipoog 'in' geloof ik ook niet. Vooral makkelijk.
Toen ik een burnout kreeg, werd ik ook lichamelijk zwak, en kun ik mijn boodschappen niet meer tillen. Toen heb ik hiervoor gekozen. Heerlijk, en mijn honden vinden het heerlijk! Stel ik ga ergens logeren, of op visite, dan hebben ze hun eigen plekje waar ze zich in kunnen terugtrekken (zoals een bench) en dat is echt wel nodig soms.
Ideaal hoor!
En niks mis met eigen gemak! Knipoog

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 00:56

Oeii Lima jij zoekt echt een grens Nagelbijten / Gniffelen en bent geloof ik behoorlijk pissig om het hele idee/topics van TS.. Nagelbijten / Gniffelen

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 00:57

LimaMambo schreef:
ThePast03 schreef:

helemaal mee eens.. mensen die met hun hondjes naar een supermarkt gaan doen dat alleen maar om te pronken.. 'kijk mij eens met mijn paris tas en mijn broodfok chi-tje'

honden horen niet in een supermarkt!

Hoor ik hier een vooroordeel?

mensen die (ik dus)
alleen maar om te pronken Niets anders?

Goh.. en ik maar denken dat ik voor banketstaaf liep Knipoog (buiten dat de wagen in de supermarkt dicht zit, en niemand ze kan zien)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 00:58

Klijntjuh schreef:
Dreeetje schreef:

Mooi zijn de dingen niet, dus daar hoef ik het niet voor te doen! Knipoog 'in' geloof ik ook niet. Vooral makkelijk.
Toen ik een burnout kreeg, werd ik ook lichamelijk zwak, en kun ik mijn boodschappen niet meer tillen. Toen heb ik hiervoor gekozen. Heerlijk, en mijn honden vinden het heerlijk! Stel ik ga ergens logeren, of op visite, dan hebben ze hun eigen plekje waar ze zich in kunnen terugtrekken (zoals een bench) en dat is echt wel nodig soms.
Ideaal hoor!

och zo bleef ik even in het onderwerp, nee zeker niks mis met eigen gemak, maar het doel van je honden meenemen naar de supermarkt is ..? Je hebt toch ook van die draagtassen op wieltjes, speciaal voor boodschappen?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 00:59

Dreeetje schreef:
Oeii Lima jij zoekt echt een grens Nagelbijten / Gniffelen en bent geloof ik behoorlijk pissig om het hele idee/topics van TS.. Nagelbijten / Gniffelen

weet je wat het is.. je woord er hier in de buurt mee dood gegooit.. chihuahua's met kleding en jasjes en tasjes..
stond laatst in een hele drukke winkel in rotterdam centrum.. komt er zo'n huppelkutje met haar chi binnen.. helemaal aangekleed en bling bling halsbandje..was gewoon 15 graden buiten!!! beessie was als de dood!! maar werd doodleuk mee gesleurt aan haar super hippe riempje..
ben maar weg gelopen daar want ik had echt ff zin om te schelden! Boos!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:00

Dreeetje schreef:
Dreeetje schreef:

Ideaal hoor!

och zo bleef ik even in het onderwerp, nee zeker niks mis met eigen gemak, maar het doel van je honden meenemen naar de supermarkt is ..? Je hebt toch ook van die draagtassen op wieltjes, speciaal voor boodschappen?[/quote]

Heb ik gehad, die dingen werken niet lekker (reed de hele tijd op mijn eigen hielen)

en zoals ik al zei. zo hebben mijn mannen hun extra wandeling. Vind het zo zonde om alleen te lopen Haha! Knipoog

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:02

je honden hebben geen extra wandeling hoor.. wat hebben ze eraan om in zo'n tas te zitten? dan kan je ze beter thuis laten zodat ze ook nog de ruimte hebben om zelf te bewegen

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:02

LimaMambo schreef:
Dreeetje schreef:

weet je wat het is.. je woord er hier in de buurt mee dood gegooit.. chihuahua's met kleding en jasjes en tasjes..
stond laatst in een hele drukke winkel in rotterdam centrum.. komt er zo'n huppelkutje met haar chi binnen.. helemaal aangekleed en bling bling halsbandje..was gewoon 15 graden buiten!!! beessie was als de dood!! maar werd doodleuk mee gesleurt aan haar super hippe riempje..
ben maar weg gelopen daar want ik had echt ff zin om te schelden! Boos!

Oeii, nee das zeker niet fijn.. die heeft de chi om de heb.. Ik zou daar ook niet over kunnen nee.
Maar moet zeggen dat ik de bling bling halsbandjes enorm leuk vind hoor Haha!
Maar goed mijn hondje heeft alleen een tuigje om als ik met haar ga wandelen en geen halsband als ze binnen is. Dus heb hem niet nodig.

Wel heb ik een tuigje op de groei gekocht, heerlijk roze! Vork
Tsja aanbod ligt er he.. keuzes te over!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:03

ow mijn bullie heeft ook genoeg bling bling en roze hoor.. en dat vind ik helemaal niet erg.. ben zelf ook halsbanden verslaafd.. maar een halsband is nodig.. een jasje en tasje niet Knipoog

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:04

LimaMambo schreef:
je honden hebben geen extra wandeling hoor.. wat hebben ze eraan om in zo'n tas te zitten? dan kan je ze beter thuis laten zodat ze ook nog de ruimte hebben om zelf te bewegen

LEZEN Clown

Zoals ik al zei lopen/rennen/plassen ze heen en terug, en zitten ze alleen IN de winkel in de wagen Knipoog

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:05

Klijntjuh schreef:
LimaMambo schreef:

LEZEN Clown

Zoals ik al zei lopen/rennen/plassen ze heen en terug, en zitten ze alleen IN de winkel in de wagen Knipoog

daar had ik ff over heen gelezen.. solly Clown

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:06

Tsja feitelijk gezien is een halsband ook niet nodig of tuig of wat dan ook .. Dat heeft de mens ook bedacht Tong uitsteken

Maar goed hihi dat is muggeziften maar kon het niet laten het even te melden..

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:06

LimaMambo schreef:
ow mijn bullie heeft ook genoeg bling bling en roze hoor.. en dat vind ik helemaal niet erg.. ben zelf ook halsbanden verslaafd.. maar een halsband is nodig.. een jasje en tasje niet Knipoog

Niet altijd Knipoog Mijn herniapatientje moet hellaas wel een jasje met de kou, anders schiet het weer in zijn rug, en loopt hij weer krom. En als hij dat heeft, moet hij wel gedragen en dan is een tas gewoon fijn Knipoog
(mijn andere vent heeft alleen maar een tuigje hoor, die heeft niks nodig, die is nog jong en gezond Knipoog )

(zo blijven we wel ff bezig he? Clown Knipoog hihi)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:07

Dan heeft het weer een medische reden das toch weer anders .. Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:09

hoe dan ook een hond hoort en mag geen eens in de supermarkt
indien de keuringsdienst van waren daar op dat moment aanwezig is ben je goed de snikkel!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:09

Dreeetje schreef:
Dan heeft het weer een medische reden das toch weer anders .. Haha!

idd.. medische redenen vind ik heel anders dan mode redenen
had ik hier al eerder aangegeven in dit topic Knipoog

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:10

Das waar..

En wat betreft de supermarkt, das hun pakkie an. Ik kom er al een jaar zo, en daarvoor al een jaar bij een ander Lachen zolang die wagen dicht zit kan er geen haartje uit Lachen (gaas)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:11

Of praktische redenen Duivel vind ik ook een erg goede hoor .. weer even verder discussieren ?! Clown

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:12

Je verstopt je honden gewoon he in je buggy Haha!