LaFunkyJazz schreef:(Mijn pup krijgt deze voeding sinds hij van melk af is, De DA vindt dat hij in perfecte conditie is, zijn ontlasting is goed, glansende vacht, goed in zijn vel e.d)
Tja, ik wordt winderig van ui, anderen hebben daar geen last van, gelukkig is elk mens/dier verschillend.
Ik heb het in mijn laatste zin over blikvoer, wat in de supermarkten als vers wordt aangeschreven
Blikvoer is GEEN versvlees. Dat zijn twee totaal verschillende producten. En ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit gezien dat blikvoer werd omschreven als 'versvlees'. Ja, er staan wel eens reclamekreten op als 'bereid met vers vlees' o.i.d., maar dat is niet hetzelfde als het product omschrijven als zijnde versvlees.
Het gaat mij er niet om te discussiëren om wat beter is, die discussie is hier al zo vaak gevoerd, maar er wordt hier een poll geopend waarin je 'vers' kunt aanklikken en dan lijkt het me wel handig als we hier niet twee verschillende producten door elkaar gaan gooien, want dat vertroebelt de uitslag.
Ik geloof ook best dat jouw hond goed gezond is, maar dat doet niet af aan het feit dat je m.i. niet op basis van de gezondheidstoestand van 1 of enkele honden kunt stellen dat het voer goed is. Je weet immers niet of die goede gezondheid dankzij of misschien wel ondanks dit voer zo goed is. Je kunt hooguit stellen dat jouw ervaringen tot nu toe positief of in ieder geval niet negatief zijn.