Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Sannee schreef:Bedankt voor jullie reacties. De wimpertjes zitten nu niet in zn oog en dan halen we ze er wel uit. Als we naar de DA gaan dan vragen we wel of hij er wat aan kan doen.
rockwitch schreef:Als je iets terug leest, zie je dat de diarree allang weer over is.
KiWiKo schreef:ik snap zowizo al niet waarom mensen in hemelsnaam bij zo een bedrijf een pup kopen........... oja, snap het wel......... kost een berg minder
Ik snap zowiso niet waarom mensen niet naar een dierenarts gaan als er bloed in de ontlasting zit............
okeeeee ik snap m, dat kost geld!!!
En verder zeg ik helemaal niks, want ik snap er geen hol van
x_Sannee schreef:Waarom is iedereen gelijk zo negatief als het pupje geen stamboom heeft, jaja broodfok, daar ben ik ook nie tvoor ! maar dit pupje hebben we gewoon & daar valt niets meer aan te doen!
x_Sannee schreef:Ik wist wel dat broodfok niet goed was, maar ik kan me echt nieti voorstellen dat er op die markt broodfokpuppies zijn! Het is echt maar héél klein er zijn misschien 10bakjes waar je je kitten of pup in kan doen om te verkopen. Ik denk dat dit anders is als jullie je voorstellen. Maar ik zal er zelf ook nooit verder voor kiezen om een broodfok pup te kopen en ik denk ook niet dat dit er 1 is. Maarja je kunt het niet weten. Maar er valt nú op dit moment bij dit pupje ook niks meer aan tedoen.
x_Sannee schreef:@ Klijntjuh; Je zegt een gezonde pup rent, slaapt, speelt en eet goed. Nou dat doet mijn pupje gewoon allemaal ze heeft 1 middagje diarree gehad. En heeft dus ook normale ontlasting.
@ Lynn_Nikita; Waarom doe je zo banketstaaf? Bokt is toch ook om vragen te stellen? En als je dat denkt kijk& reageer dan niet !