mijn Mr & Ms Frummie zijn daar goede modelletjes voor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiakefie schreef:smokey17 schreef:jezus wat bruut. Je zet toch zo geen dieren bij elkaar.... vind ik echt niet kunnen.
En dat je ze niet laat castreren, dan maar zo kwellen??
Straks een zooi beebs, en kom je hier smeken of iemand 1 wil.
Dus katten laat je ook niet helpen?? ach ja, asiel is nog niet vol genoeg..
Echt dierenkwelling dit
nou je kunt het ook wel wat vriendelijker brengen!
Iney schreef:Ik heb er ook nog zat! (7) Maar ik stopmet deze discusie want alleen de TS kan er wat aan doen, en ik niet en veder niemand niet van dit topic. Je kan alleen advies geven.
smokey17 schreef:Mensen die op zo'n manier met dieren om gaan hoeven van mij weinig vriendelijkheid te verwachten.
Al mijn dieren worden gecastreerd, en ze lijden er ECHT niet onder..... flut excuss..... ik snij niet in gezonde lichamen.... nee jij hoeft dat ook niet. Dat doet de da..... En dat is heel wat beter voor dieren.
Juul schreef:Iney schreef:Ik heb er ook nog zat! (7) Maar ik stopmet deze discusie want alleen de TS kan er wat aan doen, en ik niet en veder niemand niet van dit topic. Je kan alleen advies geven.
Ik kan er dus ook niet veel aan doen helaas.
smokey17 schreef:[naam] schreef:
Ik kan er dus ook niet veel aan doen helaas.
Neeeee je kan er niets aan doen.....
Je kan ze toch bij elkaar weg houden... wat is dat nou voor moeite
x_Marr schreef:En er zelf een gecastr. mannetje bijkopen van een opvang?
Weet niet of je hok groot genoeg is voor 2 konijnen..
c_alsemgeest schreef:dan zit je nog steeds met 1 eenzame voedster
c_alsemgeest schreef:dan zit je nog steeds met 1 eenzame voedster
smokey17 schreef:Juul schreef:
Neeeee je kan er niets aan doen.....
Ja en dat vind ik dus helemaal bruut. Een beessie nooit een soortgenootje laten zien maar alleen van die grote mensen.
Juul schreef:c_alsemgeest schreef:dan zit je nog steeds met 1 eenzame voedster
Eenzame ram.. Klopt, maar ik kan me zus niet dwingen..
saskiakefie schreef:je denkt te veel hoe jij dat zelf zou vinden als je konijn was. Je bent geen konijn.
saskiakefie schreef:[naam] schreef:
Eenzame ram.. Klopt, maar ik kan me zus niet dwingen..
wel een serieus en goed gesprek aangaan
smokey17 schreef:Neeeee je kan er niets aan doen.....
pinuts schreef:gatverdamme, wat een topic weer!! TS vraagt of dit zo kan, maar pff ze lijkt wel een dierenbeul! bokt roept weer massaal dat het zielig is. Castereren is een keuze, die je kan maken, maar echt niet hoeft. Ik ben geen konijnenkenner maar ik weet wel dat elk konijn anders is, en als TS zegt dat ze rustig blijven dan kan het best voor een keertje. sjezus.. mensen kunnen hier op bokt vaak beter geen dieren houden, want het is nooit goed.
Juul schreef:Ja en dat vind ik dus helemaal bruut. Een beessie nooit een soortgenootje laten zien maar alleen van die grote mensen.
pinuts schreef:iney: konijnen horen in het wild niet in een ren.. dan doe je het pas goed -.-