!Leuke foto´s, vooral diegene waar hij met de kudde mee rent is echt geweldig
.Jullie hebben groot gelijk dat ´ie mag blijven. Hoe oud kan een koe (stier/os) eigenlijk worden
? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
!
.
?
JoyCiej007 schreef:...en áls hij weg moet, dan eigenhandig slachten, dan heb je voor een jaar lang heerlijke lapjes en biefstukken in de vriezer, en dat nog eens 'biologisch' ook nog!![]()
...
. Hij wil gewoon zelf wat exclusieve aandacht en op de foto (dat is hem in elk geval gelukt
) Zilvermoon schreef:Leuk dier! Maar als het een stier is moet je toch oppassen. Ookal heb je m al heel lang. Ze blijven niet te vertrouwen
Mariska_28 schreef:Eigenlijk zou ik hem weg moeten doen, waar hij loopt en vreet kunnen 2 paarden staan.. Maarja de enige die hem wel wil kopen is de slager.. en dat gaat me toch echt te ver..
Wat vinden jullie van ons biefstuk?

Ik heb altijd gezegd, eerst een koe, dan een paard
lifaya schreef:Heerlijke biefstuk! Prachtig ding hor, leuk dat die ook meerent met de paarden, zie je niet vaak...
Btw, is hij gecastreerd?
blijkbaar weet niet iedereen dat een OS een gecastreerde stier is...
) gaaf dier is Billy. Jeetje, hij is echt húge! Maar wat een lekker ding! Hoop dat'ie 'oud en taai'
mag worden bij jullie!
Echt leuk hoe hij er zo tussen loopt. Zilvermoon schreef:Leuk dier! Maar als het een stier is moet je toch oppassen. Ookal heb je m al heel lang. Ze blijven niet te vertrouwen