hond is belangrijker??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gipsyboy

Re: hond is belangrijker??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 20:33

ik zou mijn honden ook never nooit een nacht alleen laten.
en allebei mijn honden slapen bij mij in me 2 persoonsbed.
maar mocht ik een vriendje hebben en die blijft slapen en wil niet dat me hond(en) erbij zijn accepteer ik dat wel.

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 20:34

uhm, ik ben dol op mijn hond,
maar in bed? vind ik vies.
plus dat die hond dan niet weet dat jij de baas bent.
in mijn ogen: hond ALTIJD op de grond.

verder ben ik het wel met hem eens dat ik niet mijn hond een nacht alleen zou laten.
hij moet immers ook plassen ed

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 20:35

lijntje87 schreef:
uhm, ik ben dol op mijn hond,
maar in bed? vind ik vies.
plus dat die hond dan niet weet dat jij de baas bent.
in mijn ogen: hond ALTIJD op de grond.

verder ben ik het wel met hem eens dat ik niet mijn hond een nacht alleen zou laten.
hij moet immers ook plassen ed

Dat is onzin, hond ligt bij mij in bed maar reken maar dat die weet dat ik de baas ben. Knipoog Da's een jack die beter luistert dan menig hondenschool-hond.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 20:40

hmmm, tja mensen en hun huisdieren.
De een is gek op zijn paard, de ander op zijn kat, weer een ander op zijn paard, of rat.

Ik zou ook naar huis gaan als mijn hond anders alleen thuis was, en NIET! zou worden uitgelaten!
Geeft anders een boel rommel in huis en tja, als ie moet plassen, moet ie plassen!
Mijn hond is nooit 's nachts alleen thuis, als ik logeer, logeert hij ook.
Echter gewoon in de gang of woonkamer.

Ja, ook hier bleef de verwarming aan! Niet eens voor de hond, maar voor de ratten Bloos .
Geen 20 graden of zo, maar met kachel uit wordt het hier in huis 6 graden in de winter als het
goed koud is.

Hond heeft bij mij niets in slaapkamer te zoeken.

Misschien dat je met je vriend compromis kan sluiten, hond op de grond ipv in bed Boos!
En dat hij naar huis moest om hond in ieder geval uit te laten, tja, daar kan ik inkomen.

Overigens kun je beter een vriend hebben die gek is op huisdieren, dan eentje die er
helemaal niets in ziet! Hoe wou je die namelijk gaan uitleggen, dat je paard belangrijk is?
Zodat je er toch regelmatig naar toe moet, en dat je als ie koliek heeft of zo, er zelfs
's nachtst gaat kijken?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 20:43

Geweldige zo'n zorgzame en verantwoordelijke vent , daar heb je wel wat aan als je later een gezinnetje wilt stichten Knipoog

Hij is eerlijk , hij gooit niet ineens zijn hond aan de kant voor een vrouwtje....heel erg goed OK dan!

Als je met zo'n dier samenwoont en ervan houdt , je leven ermee deelt , dan wordt het een soort kind , een soort familie. Slaapt het beestje bij je op bed al van jongs af aan dan is dat heel gezellig en zou het wel heel gemeen zijn als het dier dat ineens niet meer mag....

Ik heb hetzelfde met mijn katten. Die slapen al vanaf lief klein pluizebolletje bij mij op bed , lekker knus tegen me aangekropen , heerlijk ! Lovers Komen ook alleen binnen en bij mij in de tuin. Honden vind ik wel vies in bed Tong uitsteken

Heb nu een hele lieve vriend die geen huisdieren gewend is , en hoe gek ik ook op hem ben , ik ga echt niet mijn katten voor hem aan de kant gooien. Ze moeten mij aandacht al delen en wennen aan een nieuw iemand in huis , als ik ze dan ook uit bed schop...dat zou echt gemeen zijn. Zou vriendlief het een probleem hebben gevonden dan was het dus heel erg jammer geweest maar zou het einde verhaal voor hem zijn geweest.

Poezen slapen dus gewoon op bed en zijn nu aardig gewend , die rooie sliep van de week zelfs heel hoog tussen ons in in onze armen , dat was echt zo schattig !

En hij vond het ook logisch dat de katten mee naar hem gingen toen we voor het eerst bij hem thuis gingen slapen , superkerel Lovers

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 20:48

Waarom honden wel vies in bed en katten niet als ik vragen mag?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 20:49

pharagirlke schreef:
Waarom honden wel vies in bed en katten niet als ik vragen mag?

hier slapen ze ook in bed hoor.. af en toe.. en dan was ik de dekens gewoon een keer extra snel.. no problem

en wbt niet weten wie de baas is... dat weten ze hier dondersgoed hoor

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 20:52

Dat is gewoon een gevoel , honden lopen buiten op straat om uit te laten , er blijft allemaal meuk tussen die nagels hangen , wassen zich niet , dat vervelende gehijg... en vooral die kwijleballen honden of die enge kruldingen met die constant viezen oogjes / neusjes / konthaar...gatver.

Geldt ook voor van diezelfde categorie poezen trouwens , daar zou ik niet enthousiast voor zijn in bed Bloos

En een een fatsoenlijk hond is ook wel erg groot in bed , die poezen daar schuif je gewoon onderdoor Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 20:55

pmarena schreef:
Dat is gewoon een gevoel , honden lopen buiten op straat om uit te laten , er blijft allemaal meuk tussen die nagels hangen , wassen zich niet , dat vervelende gehijg... en vooral die kwijleballen honden of die enge kruldingen met die constant viezen oogjes / neusjes / konthaar...gatver.

Geldt ook voor van diezelfde categorie poezen trouwens , daar zou ik niet enthousiast voor zijn in bed Bloos

En een een fatsoenlijk hond is ook wel erg groot in bed , die poezen daar schuif je gewoon onderdoor Haha!

Voordeel aan een jackje *LOL* Geen gekwijl, geen vieze oogjes en neusjes en ze is kortharig dus echt vuil is ze ook zelden Haha!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 20:59

En likt die ook niet ineens midden in je gezicht 's nachts ? Nagelbijten / Gniffelen

Bij die poezen met dat droge ruwe tongetje aan je hand of arm vind ik het wel schattig , maar zo'n vieze grote natte kwijl-lap : getteget , brrrrrrr ! En dan die stink-asem en dat gehijg , blegh.

Als de Jack dat allemaal niet doet en ook niet snurkt of m'n katten terroriseert , dan is hij welkom Tong uitsteken

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:01

Happy_Liz schreef:
Maar hij wou niet blijven want zijn hond zat alleen thuis. Zelfs niet voor 1 nachtje

Vind het belachelijker van jou dat je het vreemd vind. Een huisdier laat je geen nacht alleen, zeker geen hond of kat.

Citaat:
Hij laat het licht voor zijn hond aan. De verwarming is altijd aan en hij laat zelfs de televisie of radio voor haar aan...

Is dat zo vreemd dan? Bij mijn ouders is de verwarming warmer overdag sinds ze een hond hebben. Vaak staat de radio zachtjes aan hoor. Het is voor zo'n beest toch niets in een leeg, stil en koud huis te liggen.

Citaat:
Hij heeft haar al 2,5 en hij heeft nog nooit een nachtje zonder haar in bed geslapen. Vorige week bleef ik bij hem slapen en zelfs toen sliep die hond tussen ons in.

Dat vind ik wel te ver gaan, maar de rest bovenstaande absoluut niet. Nogmaals, vind het vreemder dat jij het in twijfel trekt. Als je een huisdier neemt moet je daarvoor zorgen, dag en nacht! Ook als het je even niet uit komt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:03

pmarena schreef:
En likt die ook niet ineens midden in je gezicht 's nachts ? Nagelbijten / Gniffelen

Bij die poezen met dat droge ruwe tongetje aan je hand of arm vind ik het wel schattig , maar zo'n vieze grote natte kwijl-lap : getteget , brrrrrrr ! En dan die stink-asem en dat gehijg , blegh.

Als de Jack dat allemaal niet doet en ook niet snurkt of m'n katten terroriseert , dan is hij welkom Tong uitsteken

Jack is heeeel vredelievend, zelfs met vogeltjes enz is ze heeel lief *LOL* Gaat ze wel even aan rieken maar ze zal niet bijten. Ze snurkt niet en ze gaat je niet midden in de nacht likken. Wel als je pas binnen komt en ze is heel vrolijk, dat ze dan soms likt maar normaal als ze rustig is niet

Chikiboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:06

Als je dieren hebt moet je je verantwoordelijkheid nemen...

Een hond een nacht alleen laten doe je eenvoudigweg NIET

Alle respect voor je vriend dus...behalve....niet in bed...Dat is niet de plek voor een hond...

En mijn relatie is ook stukgelopen omwille van mijn honden....die komen idd. op de eerste plaats...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:16

Met vogeltjes ? Dat is wel bijzonder voor een Jack , zijn vaak toch een beetje killers zeg maar Lachen

TS : als jij het zo raar vindt dat hij de hond niet ineens aan de kant zet voor jou , dan zal je relatie weinig kans hebben.

Maar als de hond altijd tussen jullie in ligt ook Tong uitsteken

Misschien is het een optie om een superfijne mand voor de hond te kopen waar die zelf liever in ligt dan op het bed ?

Maar het blijft nogal lüllig voor de hond dat die ineens aan de kant geschoven wordt , daar maak je wel een goede binnenkomer bij bij dat dier Tong uitsteken

Mag hij niet aan het voeteneind liggen of aan de andere kant naast je vriend , kun je daar wel vrede mee hebben ? Lachen

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:21

ik wil ook z'on vriend.....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:22

pmarena: tis een jack die niet weet dat ze jack is volgens mij, weinig of geen jacht instinct, zelfs muizen laat ze rustig lopen, ze loopt er achter aan om er aan te snuffelen maar ze heeft nog nooit eentje gebeten Clown

Mand zou hier overigens niet pakken, op de grond leggen ook niet, ondanks dat ze luisterd zou ze wel zo slim zijn om als we slapen alsnog stiekem op bed te hupsen. En geef haar eens ongelijk als ze dat anders altijd mocht.

Je maakt idd geen goede binnenkomer bij zo'n hond als je hem aan de kant schopt, die link legt dat beest echt wel, en een jaloerse hond...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:23

ik vraag me af of TS nog wel reageerd...

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:24

Ik vind het ook goed van hem, hij klinkt erg verantwoordelijk en gek op dieren, daar zoeken heel wat dierenvriendinnen al een hele poos naar Knipoog

storm: Haha, je kunt je hond (of in mijn geval kat) ook leren dat ze alleen op bed mogen als jij dat zegt he, dat meekijken zou idd niet hoeven Haha!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:25

Inderdaad... Als je een dier hebt moet je jou verantwoordelijkheid dragen...
En dat je vriend naar huis wou vind ik wel normaal... Hij had geen opvang voor de hond en de hond moest nog eens buiten voor zijn behoefte te doen.

Dat de vriend percé wil dat de hond tussen jullie in slaapt vind ik te ver gaan... Dat zou bij mij niet pakken. Of wel hond in de living of wel ik Doei, doei vriend. En eens een weekendje weg moet wel lukken als er opvang is voor het dier Lachen.

Ik begrijp volkomen dat je gefrustreerd bent hierdoor... Niet leuk dat je vriendje zo hondgevoelig is Lachen. Ik vind dat hij te ver gaat in de lieverhebberij van zijn hond.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:26

Mijn nieuwe vriend heeft ook een hond en hij blijft ook niet bij mij slapen omwille van zijn hond.

Vind ik heel logisch, dat beest is wel afhankelijk van hem.
Ik vind het voor hem pleiten, hij heeft iig een goed verantwoordelijksheidsgevoel en hij is zorgzaam.

Ik ben wel blij dat zijn hond niet bij ons in bed komt liggen! Poezen vind ik heel gezellig in of op bed (liever op bed ivm haren) maar een hele grote langharige hond vind ik een vies idee. Waarom weet ik niet, maar dat voel ik gewoon zo.
Laatst bijgewerkt door eekhoornerik op 25-10-08 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:27

ik zou mijn honden ook geen nacht alleen laten en als we weg gaan gaat de radio hier ook aan. mijn hond slaapt niet bij me op bed, toen hij nog heel klein was wel, nu heeft hij een groot leefkussen met een zachte hoes er om,(waar hij wel 10 keer op past haha) en 2 rekken er om heen, anders gaat ie snachts rondlopen, en dan word ik wakker van het getik op de vloer Nagelbijten / Gniffelen

ik vind het ook goed dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt Ja niet iedereen doet dat.. al vind ik het op bed slapen wel een beetje overdreven..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:28

Bij mij zou de liefde er ook snel af gaan hoor , als vriendje zo kil zou zijn over mijn poezen en het belachelijk vindt dat ik zo aan die diertjes gehecht ben....dan doet dat wel enorm af aan zijn charmes en kan dat wel funest zijn voor de uitwerking van zijn verdere charmes.... Want zo'n reactie op hetgene dat je liefhebt en belangrijk voor je is , daar word je nu niet echt warm van Tong uitsteken

Hananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:30

pmarena schreef:

dat was ook het eerste waar ik aan dacht Lachen heb ooit eens met de hond van mijn oma in 1 bed geslapen. Om 4u word ik wakker en zit dat beest met zijn stinky-adem mijn gezicht af te lekken Koe

en ik moet er niet aan denken als mijn hond op bed slaapt ..
ook voor mijn hond wordt de tv opgezet + radio, zijn matje wordt voor de verwarming gelegd en we zeggen altijd dat als er iets is hij ons moet bellen Clown zoo dom

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:32

Als je hond je gezicht likt, wordt hij daar echt niet ziek van hoor, daar kunnen ze tegen.

Ik wil ook zo'n vriend trouwens. Als ik later een hond heb, mag die gezellig bij me op bed komen, lekker aan mijn voeteneind ofzo. Vooral in de winter lekker warm.
Ik vind het super dat hij zijn hond niet alleen laat 's nachts, wat nou als zijn huis in de fik vliegt ofzo, dan is er niemand om die hond te redden. Supervriendje in mijn ogen.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:33

Ik vind het maar vies hoor... een hond in bed...
De TS is hier al heel toegevelijk in. Ik zou dat niet pikken.