Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lijntje87 schreef:uhm, ik ben dol op mijn hond,
maar in bed? vind ik vies.
plus dat die hond dan niet weet dat jij de baas bent.
in mijn ogen: hond ALTIJD op de grond.
verder ben ik het wel met hem eens dat ik niet mijn hond een nacht alleen zou laten.
hij moet immers ook plassen ed
Da's een jack die beter luistert dan menig hondenschool-hond.
.

Komen ook alleen binnen en bij mij in de tuin. Honden vind ik wel vies in bed 
pharagirlke schreef:Waarom honden wel vies in bed en katten niet als ik vragen mag?

pmarena schreef:Dat is gewoon een gevoel , honden lopen buiten op straat om uit te laten , er blijft allemaal meuk tussen die nagels hangen , wassen zich niet , dat vervelende gehijg... en vooral die kwijleballen honden of die enge kruldingen met die constant viezen oogjes / neusjes / konthaar...gatver.
Geldt ook voor van diezelfde categorie poezen trouwens , daar zou ik niet enthousiast voor zijn in bed
En een een fatsoenlijk hond is ook wel erg groot in bed , die poezen daar schuif je gewoon onderdoor
Geen gekwijl, geen vieze oogjes en neusjes en ze is kortharig dus echt vuil is ze ook zelden

Happy_Liz schreef:Maar hij wou niet blijven want zijn hond zat alleen thuis. Zelfs niet voor 1 nachtje
Citaat:Hij laat het licht voor zijn hond aan. De verwarming is altijd aan en hij laat zelfs de televisie of radio voor haar aan...
Citaat:Hij heeft haar al 2,5 en hij heeft nog nooit een nachtje zonder haar in bed geslapen. Vorige week bleef ik bij hem slapen en zelfs toen sliep die hond tussen ons in.
pmarena schreef:En likt die ook niet ineens midden in je gezicht 's nachts ?
Bij die poezen met dat droge ruwe tongetje aan je hand of arm vind ik het wel schattig , maar zo'n vieze grote natte kwijl-lap : getteget , brrrrrrr ! En dan die stink-asem en dat gehijg , blegh.
Als de Jack dat allemaal niet doet en ook niet snurkt of m'n katten terroriseert , dan is hij welkom
Gaat ze wel even aan rieken maar ze zal niet bijten. Ze snurkt niet en ze gaat je niet midden in de nacht likken. Wel als je pas binnen komt en ze is heel vrolijk, dat ze dan soms likt maar normaal als ze rustig is niet

vriend. En eens een weekendje weg moet wel lukken als er opvang is voor het dier
.
. Ik vind dat hij te ver gaat in de lieverhebberij van zijn hond.
en als we weg gaan gaat de radio hier ook aan. mijn hond slaapt niet bij me op bed, toen hij nog heel klein was wel, nu heeft hij een groot leefkussen met een zachte hoes er om,(waar hij wel 10 keer op past haha) en 2 rekken er om heen, anders gaat ie snachts rondlopen, en dan word ik wakker van het getik op de vloer 
niet iedereen doet dat.. al vind ik het op bed slapen wel een beetje overdreven..
pmarena schreef:En likt die ook niet ineens midden in je gezicht 's nachts ?
Bij die poezen met dat droge ruwe tongetje aan je hand of arm vind ik het wel schattig , maar zo'n vieze grote natte kwijl-lap : getteget , brrrrrrr ! En dan die stink-asem en dat gehijg , blegh.
Als de Jack dat allemaal niet doet en ook niet snurkt of m'n katten terroriseert , dan is hij welkom
heb ooit eens met de hond van mijn oma in 1 bed geslapen. Om 4u word ik wakker en zit dat beest met zijn stinky-adem mijn gezicht af te lekken
zoo dom