* Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
* 

Sjapaz schreef:ben ik nu de enige die ziet dat op het plaatje geen hamsters maar gerbils staan...
maar ik vind het wel wat sneu hoor voor die beestjes
en kwam het net ook al tegen dat andere er ook een gerbil in zagen 
daar zou ik nog geen roborovski in stoppen laat staan een syr of gerbil. Het loopwiel is veelste klein en dat is erg slecht voor de rug. Daarbij moeten ze in een rondje lopen en dus niet echt prettig. Nee, dit product is puur voor de mens en niet voor het dier gemaakt.
Wuis schreef:Het is idd erg triest wat er voor knaagdieren allemaal te koop is... Er zijn ook maar weinig serieuze liefhebbers van kleine knaagdieren. Het zijn voornamelijk kleine kinderen die hun dieren in veel te kleine plastic hokken proppen en totaal verkeerd behandelen, verzorgen en voeren.
Zelf vind ik het een goede zaak dat kinderen huisdieren hebben
en ook een hamster vind ik opzich wel geschikt. Alléén wel als de ouders er verantwoord mee om kunnen gaan. Dus niet van die innieminnie hokjes, overdag wakker gaan maken om te spelen, van die knaagblokken in het hok leggen om aan te knagen, en van die rare race dingen zoals hier weergegeven staan etc. etc.
Het is triest. 

Horse_ schreef:Vind het een naar gezicht. Zie het al voor mij: "Pappa kijk mijn hamster kan van de trap rijden"

Nanne schreef:Horse_ schreef:Vind het een naar gezicht. Zie het al voor mij: "Pappa kijk mijn hamster kan van de trap rijden"
![]()
![]()
*ziet het voor zich*