Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BertBaley schreef:Nee ik weet het, maarja dat is gelukkig maar 2 x gebeurd!
Hij is trouwens ook al aardig aangekomen!
http://img208.imageshack.us/my.php?image=wilvq3.jpg
Zo was hij, nu zal ik eerdaags nieuwe foto maken.
Hij is echt al wat dikker.
Je kan het niet zo goed zien op de foto, maar hij was echt dun!
(hij kreeg ook puppyvoer!)(van vorige eigenaar he, voordat ik dat ook nog is op me bord krijg
)
Citaat:Een hond moet je op heterdaad betrappen. Een hond begrijpt echt niet dat hij wat verkeerd doet als hij een schoen heeft verkauwd en dat jij een uur later binnen komt en snapt dat dat toen fout is gegaan. De hond heeft dus gewoon al de verwachting dat jij met een boze stem binnen komt...
Nikki__ schreef:Aarg, dit is een zo veel gemaakte fout! Ga je alsjeblieft een beetje in het gedrag van je hond verdiepen!
Jouw hond toont zich volledig onderdanig naar jouw. En dit kom NIET doordat ze WEET dat ze iets gesloopt heeft, maar door jouw houding waarmee jij binnenkomt!
Een hond weet dat simpel weg niet! En waarom ze slopen is iets wat je jezelf af vragen moet! Jouw hond sloopt schoenen. Misschien verveeld ze zich als jij weg bent?
Anne_87 schreef:en toch... heb ik een andere ervaring. Toen onze hond klein was, hebben we hem een keer alleen in de tuin en in huis gelaten. Normaal gesproken zetten we dan altijd het schoenenrek in de garage zodat hij daar niet bij kan. Die keer niet. (vergeten) Dus mams komt thuis en t hondje blijft op de mat zitten kwispelen ipv op haar af rennen met een staart die er bijna af valt van t gekwispelPas tóen vermoedde ze dat er iets vreemds was, ging buiten kijken en zag het proffesorisch in stukjes gescheurde, onherkenbare petje. Ze was niet boos op hem af gelopen, omdat ze niet verwachtte dat er iets stuk was en toch was zijn gedrag anders dan anders. Pas daarna ging ze rond kijken naar vreemde dingen en vond dus het stukke petje. Ik denk dat hij wíst dat het eigenlijk niet mocht en daarom wat terughoudend reageerde. Dus ik ben het niet helemaal met je eens
Maargoed, das offtopic.
Heb even alles gelezen en het eerste wat in me op komt is idd dominantie probleem zoals al eerder gezegd is. Hopen dat t snel over is na de castratie
BertBaley schreef:Ze worden 4 x per dag goed uitgelaten
BertBaley schreef:Als der mensen in huis komen, voor de deur staan, op het raam kloppen bijvoorbeeld
chipieke schreef:is er hier ooit al iemand met z'n chihuahua naar een hondenclub geweest![]()
Ik wel en kan je zeggen, nooit meer! Zat in een groep met dobbermans, rottweilers en nog andere van die grote ik-lust-wel-een-chihuahua-honden
BertBaley schreef:Nou schrijf het dan hier.
Met de neus erdoor heen halen, bedoel ik dus niet bijvoorbeeld daarna een schop of knal oid geven he!