Hamster dood..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

moonfish13

Re: Hamster dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 15:57

bij al mijn knaagdieren die ik heb laten inslapen heb ik het nooit naar ervaren.
mijn ham ham van 3.5 (een rusische dwerg!).
Die heb ik in moeten laten slapen vanwege een gezwelletje op zijn lip wat open ging.
Dat beest dat is ongelovelijk oud geworden, als hij die lip niet had gehad had hij er nog wel een hele poos kunnen zijn!
Hij was wat grijsiger geworden, verder niks aan te zien!
hij had er nog een bultje heel klein, maar die had hij al 2 jaar, die groeide helemaal niet.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:05

Ik had eerst een woestijnratje, die heb ik achtergelaten bij de da (beestje had een soort van beroerte gekregen) Dit doe ik ook nooit meer.
Heb daarna 2 ratjes gekocht, beide kregen kanker, beide laten opereren a 90 euro. Ik was een weekendje weg en toen vond mn moeder 1 van de 2. De andere heb ik in laten slapen die werd in 1 middag tijd heel erg ziek, of de kanker was terug of ze had longontsteking. Mn vader is toen meegegaan aangezien mn moeder en ik dan allebei een potje staan te janken en mn vader absoluut niet. Paar dagen na het overlijden kreeg ik een nieuwe. Ook zij kreeg kanker en toen heb ik gezegd dit doe ik niet meer, heb haar helemaal volgestopt met vlees, vis en andere lekkernijen. Maar helaas ook haar heb ik moeten laten inslapen. Toen ik terug thuis kwam gelijk alle spulletjes schoongemaakt en naar zolder gebracht, mn bed weer verschoven dat hij over de plek van de kooi kwam te staan. Ik heb zeker 6 maanden daarna haar nog gehoord, het niezen, vallen van zaadjes in dr voerbak, reageren op mij als ik draaide in bed. Als ik erover nadenk doet het nog zeer. Oh wat mis ik mn bontballetjes Verdrietig

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:08

Waarom zou je niet mogen huilen Bloos . Mensen die dat zeggen, {het gaat maar om een knaagdier} dat zegt meer over hun dan jou hoor! Als jij een "band" {om zo maar even te noemen Nagelbijten / Gniffelen} had, mag jij toch verdrietig zijn Bloos!

Conclusie; Nee, het is niet raar!!!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:16

Kijk maar eens in de link in mijn onderschrift, ikzelf van 21 en mijn zus van 16 zijn toch wel even flink van slag geweest toen onze Molly (konijn) overleed... Tja je hebt zo'n beest toch een aantal jaar en gaat je daar nu eenmaal aan hecten. Daar is niks geks aan en níemand heeft het recht jou daarom uit te lachen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:20

Mas, mijn konijn had het aan zijn nieren en die vond ik dus vandaag aan het begin van de middag dood in zijn hok.
Ik ben blij dat hij zijn rust nu heeft, maar het is zo dubbel. Verdrietig
Die ochtend had mijn broertje hem nog gevoerd...
Hij is een jaar of 8 geworden.