Ik had eerst een woestijnratje, die heb ik achtergelaten bij de da (beestje had een soort van beroerte gekregen) Dit doe ik ook nooit meer.
Heb daarna 2 ratjes gekocht, beide kregen kanker, beide laten opereren a 90 euro. Ik was een weekendje weg en toen vond mn moeder 1 van de 2. De andere heb ik in laten slapen die werd in 1 middag tijd heel erg ziek, of de kanker was terug of ze had longontsteking. Mn vader is toen meegegaan aangezien mn moeder en ik dan allebei een potje staan te janken en mn vader absoluut niet. Paar dagen na het overlijden kreeg ik een nieuwe. Ook zij kreeg kanker en toen heb ik gezegd dit doe ik niet meer, heb haar helemaal volgestopt met vlees, vis en andere lekkernijen. Maar helaas ook haar heb ik moeten laten inslapen. Toen ik terug thuis kwam gelijk alle spulletjes schoongemaakt en naar zolder gebracht, mn bed weer verschoven dat hij over de plek van de kooi kwam te staan. Ik heb zeker 6 maanden daarna haar nog gehoord, het niezen, vallen van zaadjes in dr voerbak, reageren op mij als ik draaide in bed. Als ik erover nadenk doet het nog zeer. Oh wat mis ik mn bontballetjes