ik heb 6 jaar geleden in de zelfde situatie gezeten,ik had al een jack en die was al wat ouder,mijn tante had een nestje jackies liggen,en de verlijding was te groot haha,in het begin ging het erg goed,maar toen de pup eenmaal volwassen werd begon ze ook een strijd aan met de oudste,de jongste is toen gelukkig naar een heel erg leuk gezin gegaan,ze zit daar nog steeds,en zal ook zeker niet meer weg gaan,ik had het geluk dat ze bij ons in de straat kwam te wonen,dus zag haar nog bijna dagelijks,ik ben nu alweer een paar jaar geleden verhuist,maar heb nog regelmatig contackt met de nieuwe eigenaars,en het geeft je een geweldig gevoel als je weet dat ze het naar hun zin hebben.
na een paar weken wilde het hondje niet meer met mij mee als ik ze tegen kwam,en luisterde ze direct naar haar nieuwe baasje.
twee teven samen gaat bijna niet,vooral niet als de een ouder is.je hebt natuurlijk wel uitzonderingen,maar een reu en een teef samen werkt meestal het beste.
mijn oude hondje is twee jaar geleden overleden,en heb nu een jack russel reu van 10 maanden.hij heet bartje en is echt een varken haha,maar ik zou nooit meer twee honden tegelijk nemen.
heb nu mijn handen vol aan 1 haha
en erg fijn om te horen dat jullie oudere hond zich weer lekker voeld in huis,dat was de aller belangrijkste reden waarvoor je het hebt gedaan,ze zal je zeker dankbaar zijn hoor.